Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 12 grudnia 2024 (czwartek)

Główny specjalista ds. obsługi klienta - Katowice, śląskie

Data dodania: 2024-11-21
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/2910

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Obsługa wszystkich reklamacji klientów (angielskojęzycznych) dotyczących standardowych transakcji zwrotu, krótkich przesyłek i zapewnienie szybkiego rozwiązanie we współpracy z innymi działami wewnętrznymi. Zapewnienie dokładnego raportowania wszelkich reklamacji fizycznych zgodnie z wewnętrznym procesem i monitorowanie ich zamknięcia zgodnie z oczekiwaniami klienta. Zapewnienie dokładnego przetwarzania rabatów za wydajność, specjalnych cen i wycen. Działanie w ramach określonych celów w odniesieniu do wszystkich roszczeń finansowych otrzymanych od klienta / działu kredytów i windykacji poprzez zatwierdzanie i wykonywanie korekt finansowych na spornych fakturach i współpracę z zespołem rozwiązywania sporów, gdy ma to zastosowanie. Współpraca z pracownikami w międzynarodowym zespole.
- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 28.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 8 300 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: 8300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków:
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia:
  • Punktualność
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
  • Odpowiedzialność
  • Sumienność
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność rozwiązywania problemów

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość oprogramowania: SAP, InContact, NEX, Conexiom. Wymagana umiejętność współpracy z zespołem, precyzyjność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ USŁUGOWA W ZAKRESIE TECHNOLOGII INFORMATYCZNYCH I KOMPUTEROWYCH.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Rój
Nr telefonu: 32-47-98-581, 32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.

opublikowano: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności