Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 20 grudnia 2024 (piątek)

Pracownik ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu - Słupsk, pomorskie

Data dodania: 2024-11-20
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Pracodawca: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/2425

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Tuwima 4, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków:
Opis stanowiska:

Do głównych zadań na stanowisku administracyjnym należy m.in.:

obsługa programu DOM 5 w zakresie niezbędnym do prowadzenia spraw administracyjnych,
sporządzanie miesięcznej listy obecności dla pracowników Spółki,
powadzenie ewidencji i sporządzanie skierowań na profilaktyczne badania lekarskie,
sporządzenie informacji o terminach ważności szkoleń BHP,
sporządzanie wniosków o organizację stażu, zatrudnienie osób bezrobotnych w ramach prac interwencyjnych i innych programów,

sporządzanie umów na ryczałt samochodowy,
sporządzanie i rejestrowanie zezwoleń na parkowanie dla pracowników i wykonawców Spółki,
weryfikacja i zatwierdzanie oświadczeń dotyczących rozliczenia ryczałtu samochodowego,
prowadzenie spraw związanych z działaniem archiwum kadrowo-płacowego,
prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
zakup materiałów biurowych i wyposażenia biur Spółki, biletów sieciowych dla pracowników Spółki oraz prenumeraty wydawnictw,
przygotowanie danych do terminowego dokonania wpłat abonamentów radiowo telewizyjnych,
prowadzenie indywidualnych kart inwentarzowych przedmiotów nietrwałych będących w użytkowaniu pracowników,
koordynacja zadań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji składników majątku Spółki stanowiących wyposażenie biur,
prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych dotyczących usług i świadczeń dostarczanych do nieruchomości administrowanych przez Spółkę,
prowadzenie, gromadzenie i zabezpieczenie oraz archiwizowanie dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw, zgodnie z procedurami wewnątrzzakładowymi i przepisami szczególnymi,
przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

Do głównych zadań na stanowisku obsługi sekretariatu należy m.in.:

przyjmowanie i ewidencja korespondencji w dzienniku podawczym w formie elektronicznej DOM5,
adresowanie, wysyłanie i prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej,
wydawanie korespondencji do poszczególnych administracji, działów i innych komórek organizacyjnych Spółki, a także urzędów,
codzienne przekazywanie korespondencji do dekretacji i podpisu,
prowadzenie rejestru kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w Spółce,
prowadzenie rejestru faktur, rachunków i innych dokumentów finansowych,
zabezpieczenie dokumentacji oraz pieczątek w czasie nieobecności w sekretariacie oraz po zakończeniu dnia pracy,
bezpośrednia i pośrednia obsługa klienta,
przyjmowanie i rejestrowanie, skarg i zażaleń,
właściwe użytkowanie urządzeń biurowych,
obsługa centrali w zakresie łączenia rozmów telefonicznych z zewnątrz.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 02.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie kierunkowe administracyjne lub ekonomiczne (średnie lub wyższe),
doświadczenie w wykonywanym zawodzie,
terminowość, rzetelność, skrupulatność, dobra organizacja pracy, obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU
NIP: 8390007964
REGON: 77128515500000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Tuwima 4, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Olszewska
Nr telefonu: 59 848 75 25
E-mail: rekrutacja@pgm.slupsk.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: https://www.pgm.slupsk.pl/pl/page/praca/pracownik-ds-administracyjnych-i-obslugi-sekretariatu.html
Forma składania dokumentów elektroniczna na adres: rekrutacja@pgm.slupsk.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15

opublikowano: 2024-11-20
ostatnia zmiana: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności