Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 29 listopada 2024 (piątek)

Starszy inspektor ds. ewidencji księgowej - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2024-11-20
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "ARMATURY" w Kielcach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse

Numer oferty: StPr/24/2745

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Karczówkowska 3, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: wg. stanowiska
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse. Doświadczenie zawodowe w księgowości min. 3 lata. Znajomość oraz umiejętności praktycznego stosowanie przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatku VAT. Praktyczna znajomość pakietów MS Office. Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone zadania, umiejętność samokształcenia, dobra organizacja pracy i samodzielność, umiejętność pracy zespołowej, odporność na stres, komutatywność.
Zakres czynności:
Dekretowanie sprawdzonych i zaakceptowanych dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie z przyjętymi zasadami ewidencji oraz Polityką Rachunkowości. Dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego dokumentów zakupu z rozliczeni zaliczek pobieranych przez pracowników na zakup materiałów i usług. Wprowadzanie do ewidencji dokumentów zakupów inwestycyjnych. Księgowanie dokumentów zakupów i sprzedaży oraz uzgadnianie rejestru zakupu VAT. Terminowe sporządzanie miesięcznych rejestrów zakupu i sprzedaży do celów ewidencyjnych i sprawozdawczych. Kontrola i uzgadnianie kont księgowych syntetycznych z analityką.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie nw. dokumentów:
-podanie o pracę,
-CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Robotniczą Spółdzielnię Mieszkaniową Armatury w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) ),podpisany druk klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Robotniczej Spółdzielni Mieszkaniowej Armatury w Kielcach dostępny na stronie internetowej spółdzielni www.rsmarmatury.pl z zakładki ogłoszenia na adres: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Armatury ul. Karczówkowska 3, 25-019 Kielce bądź elektronicznie na adres e -mail: kancelaria@rsmarmatury.pl
Termin składania ofert do 29.11.2024 r.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "ARMATURY" w Kielcach
NIP: 6570388085
REGON: 00048509000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Karczówkowska 3, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 41 361 45 11 w. 108
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Kontakt telefoniczny: 41 361 45 11 w. 108

opublikowano: 2024-11-20
ostatnia zmiana: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności