Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 29 listopada 2024 (piątek)

Starszy inspektor ds. ewidencji księgowej - Kielce, świętokrzyskie

Data dodania: 2024-11-20
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Pracodawca: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "ARMATURY" w Kielcach
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse

Numer oferty: StPr/24/2745

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Karczówkowska 3, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: wg. stanowiska
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 do 5 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: rachunkowość, finanse

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse. Doświadczenie zawodowe w księgowości min. 3 lata. Znajomość oraz umiejętności praktycznego stosowanie przepisów z zakresu rachunkowości oraz podatku VAT. Praktyczna znajomość pakietów MS Office. Wysokie poczucie odpowiedzialności i zaangażowania w powierzone zadania, umiejętność samokształcenia, dobra organizacja pracy i samodzielność, umiejętność pracy zespołowej, odporność na stres, komutatywność.
Zakres czynności:
Dekretowanie sprawdzonych i zaakceptowanych dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie z przyjętymi zasadami ewidencji oraz Polityką Rachunkowości. Dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo- księgowego dokumentów zakupu z rozliczeni zaliczek pobieranych przez pracowników na zakup materiałów i usług. Wprowadzanie do ewidencji dokumentów zakupów inwestycyjnych. Księgowanie dokumentów zakupów i sprzedaży oraz uzgadnianie rejestru zakupu VAT. Terminowe sporządzanie miesięcznych rejestrów zakupu i sprzedaży do celów ewidencyjnych i sprawozdawczych. Kontrola i uzgadnianie kont księgowych syntetycznych z analityką.
Osoby zainteresowane proszone są o składanie dokumentów : podanie o pracę, CV wraz z RODO, podpisany druk klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych na adres: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa Armatury ul. Karczówkowska , 25-019 Kielce bądź na adres mail: kancelaria@rsmarmatury.pl.
Termin składania ofert do 29-11-2024r.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Robotnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "ARMATURY" w Kielcach
NIP: 6570388085
REGON: 00048509000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Karczówkowska 3, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 41 361 45 11 w. 108
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Kontakt telefoniczny: 41 361 45 11 w. 108

opublikowano: 2024-11-20
Komentarze
Polityka Prywatności