Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 02 grudnia 2024 (poniedziałek)

Podinspektor - wieloosobowe stanowisko ds. użytkowania wieczystego - Płock, mazowieckie

Data dodania: 2024-11-20
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/1016

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych z naliczaniem, korygowaniem, anulowaniem opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego w związku z obrotem wtórnym prawem użytkowania wieczystego, sprzedażą, przekształceniem czy wygaszeniem tego prawa;
2) podejmowanie czynności związanych z ustalaniem spadkobierców po zmarłych użytkownikach wieczystych gruntów Skarbu Państwa;
3) czynności związane z planowaniem i przeprowadzeniem procedury aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego oraz aktualizacją stawki procentowej tych opłat;
4) prowadzenie postępowań w sprawie sprzedaży prawa własności gruntu Skarbu Państwa na własność użytkownika wieczystego gruntu;
5) prowadzenie kartotek dla poszczególnych użytkowników wieczystych w tym tworzenie przypisów opłat dla Wydziału Podatków i Księgowości (WPK);
6) współpraca z WPK w zakresie windykacji naliczonych opłat rocznych;
7) prowadzenie postępowań w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości;
8) prowadzenie spraw związanych z nieodpłatnym nabyciem nieruchomości przez Skarb Państwa w oparciu o ustawy: o KRS i Przepisy wprowadzające ustawę o KRS;
9) wyjaśnianie i regulacja zapisów wieczystoksięgowych i ewidencyjnych nieruchomości Skarbu Państwa;
10) współpraca z radcami prawnymi w zakresie opiniowania dokumentów pod względem prawnym oraz przygotowywania materiałów, opracowań i informacji do toczących się postępowań przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Data zakończenia: 31.03.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: do uzgodnienia
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Płocka, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.
Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku Urzędu, pl. Stary Rynek 1. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
Miejsce pracy w budynku z podjazdem dla niepełnosprawnych. Stanowisko pracy znajduje się na parterze w pomieszczeniach niedostosowanych dla wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim, ponadto w ciągach komunikacyjnych znajdują się schody. W budynku, w części D na parterze, znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne (formalne):
1. obywatelstwo polskie;
2. nieposzlakowana opinia;
3. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5. wykształcenie - studia minimum pierwszego stopnia w zakresie ekonomii, prawa lub geodezji;
6. bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.

Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustaw:
- z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);
- z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.);
- z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.);
- z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572);
- z dnia 20 lipca 2018 roku o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów (Dz. U. z 2024 r. poz. 386 ze zm.).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Płocka
NIP: 7741004905
REGON: 000592868
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Aplikacja powinna zawierać następujące dokumenty:
1.życiorys (CV) dodany jako załącznik do formularza aplikacyjnego;
2.dokumenty potwierdzające wykształcenie - dodane jako załącznik do formularza aplikacyjnego (skan);
3.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji innych niż określone w art. 221 Kodeksu pracy oraz w ustawie o pracownikach samorządowych do celów naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Płocka - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
4.oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
5.oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
6.oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
7.oświadczenie o nieposzlakowanej opinii - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
8.oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 342/2024 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 25 września 2024 roku w sprawie wdrożenia procedury zgłoszeń wewnętrznych oraz ochrony sygnalistów w Urzędzie Miasta Płocka (https://nowybip.plock.eu/zarzadzenie/iuLsGXPQ) - poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
9.oświadczenie o bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych poświadczone w elektronicznym formularzu aplikacyjnym;
10.dokument potwierdzający niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz.1135) załączony do elektronicznego formularza aplikacyjnego (skan).
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być załączone przez kandydata wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego skan dokumentu załączony w elektronicznym formularzu aplikacyjnym.
Składanie aplikacji:
Aplikacje składa się poprzez wypełnienie i przesłanie drogą elektroniczną formularza aplikacyjnego upowszechnionego na stronie portalu rekrutacyjnego Urzędu Miasta Płocka (https://e-rekrutacja.plock.eu) w terminie do dnia 2 grudnia 2024 roku.
* Z osobami, które spełnią wymagania formalne, może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani drogą mailową (elektroniczną).
* Kandydaci zaproszeni na test kwalifikacyjny, przed przystąpieniem do testu, będą zobowiązani do przedstawienia dokumentu tożsamości potwierdzającego dane zawarte w aplikacji.
* Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.
* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego.
* Osobom, które nie posiadają dostępu do internetu, a są zainteresowane złożeniem APLIKACJI, zagwarantowano dostęp do bezpłatnego stanowiska komputerowego, w celu jej złożenia, w godzinach pracy Urzędu, pl. Stary Rynek 1.

opublikowano: 2024-11-20
ostatnia zmiana: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności