Numer oferty: StPr/24/1007
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 29 Listopada 2, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie analiz, ewidencji i sprawozdawczości w zakresie działów zaopatrzenia, w szczególności infrastruktury sprzętu. Zbieranie danych o stanach i szkodach w mieniu służbowym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 850 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia:
- Obsługa Komputera MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Umiejętność analitycznego myślenia, pracy w zespole i podpresją czasu..
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: 20 Przemyska Brygada Obrony Terytorialnej
NIP: 5170346645
REGON: 18069037300240
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 29 Listopada 2, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Katarzyna Polak
Nr telefonu: 261-171-215
E-mail: 20.PBOT@ron.mil.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail