Numer oferty: StPr/24/0906
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 38-114 Niebylec 207a, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji korespondencji kontraktowej, wysyłka i przyjmowanie pism, zarządzanie kasą Biura Inżyniera Kontraktu, dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, sanitarne i spożywcze (woda dla pracowników, art. spożywcze na Rady Budowy), dbanie o estetyczny wygląd biura, współpraca z Inż. Kontraktu i Biurem Zarządu.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 05.12.2024
Data zakończenia: 04.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
- średnie zawodowe
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Doświadczenie mile widziane, wymagana znajomość obsługi komputera (Pakiet Office).
Zatrudnienie na 3 miesiące (okres próbny), potem na czas niekoreśłony.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6792964916
REGON: 12061345100000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: JÓZEFA MARCIKA 25D/2, 30-443 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
E-mail: biuro@inkoconsulting.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy wysłać drogą mailową na wskazany adres mailowy, koniecznie z dopiskiem w temacie: "JAWORNIK - SEKRETARIAT"
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail