Numer oferty: StPr/24/10116
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Niepołomicka 32, 80-180 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Bezpośrednia, mailowa i telefoniczna obsługa klienta. Przygotowywanie ofert dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta, obsługa po sprzedażowa, budowanie trwałych relacji z klientami naszej firmy. Praca od poniedziałku do soboty, w godzinach 12-20 (zgodnie z grafikiem ustalonym z pracodawcą).
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 19.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 do 10 000 PLN
Opis wynagrodzenia: pracodawca oferuje: wynagrodzenie podstawowe + prowizję od sprzedaży na atrakcyjnych warunkach, umowę o pracę dofinansowanie do wakacji, szkolenia i wyjazdy studyjne oraz pracę w największym pośredniczącym Polskim Biurze Podróży Travelplanet.pl.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw organizacji usług gastronomicznych, hotelowych i turystycznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: minimum rok doświadczenia w branży turystycznej, znajomość systemów rezerwacyjnych oraz geografii świata i najważniejszych atrakcji turystycznych, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, sumienność, dobra organizacja pracy własnej i wysoki poziom kultury osobistej.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Holiday Travel Monika Laskowska
NIP: 7582152182
REGON: 380414767
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepołomicka 32, 80-180 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 515 256 950
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon