Numer oferty: StPr/24/10117
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Oliwska 35, 80-563 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Opracowywanie wniosków do Sekcji Zamówień Publicznych w zakresie zamówień na kompleksową dostawę energii elektrycznej, gazu itp. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Realizacja czynności związanych z udzielaniem zamówień publicznych poniżej progu ustawowego w zakresie mediów, przeglądów technicznych, konserwacji itp. Prowadzenie analiz potrzeb Oddziału, dotyczących zakupu mediów oraz wydatków ponoszonych w tym zakresie, celem optymalizacji kosztów, określania potrzeb, wdrażania rozwiązań oszczędzających zużycie. Nadzór nad realizacją umów zawieranych przez Zespół Konserwacji, poprzez tworzenie harmonogramów, nadzorowanie prac, dokonywanie odbiorów. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 083 do 5 967 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane wyższe budowlane), co najmniej 3 lata doświadczenia na danym stanowisku (mile widziane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy w obsłudze administracyjnej nieruchomości), znajomość obsługi komputera (programy biurowe - Office, Word, Excel), korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne", złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972).
Ważne: zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, informujemy, że w Morskim Oddziale Straży Granicznej w Gdańsku obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych. Osoba zainteresowana jej treścią może uzyskać do niej wgląd w MOSG ul. Oliwska 35, budynek nr 1 pok. 116.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Morski Oddział Straży Granicznej w Gdańsku
NIP: 5830008097
REGON: 190241779
Adres www: www.bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/nabor-do-sluzby-cywilne
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Oliwska 35, 80-563 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: ewa.szymanska2@strazgraniczna.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Termin składania aplikacji (CV i list motywacyjny - podpisane, kopia dokumentu potwierdzajacego wykształcenie oraz przepracowane lata, kopia prawa jazdy, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne,
oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01.08.1972 r.) - druk zawierający oświadczenia dostępny jest pod adresem:
https://bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/nabor-do-sluzby-cywilne/przepisy-i-wzory-dokume/10074,Informacje-ogolne.html
do dnia 03.12.2024r.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail