Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 26 listopada 2024 (wtorek)

Stanowisko ds. gospodarowania pasem drogowym w wydziale infrastruktury komunalnej i dróg w departamencie komunalnym w urzędzie miasta chełm - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2024-11-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/2500

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w sprawach:
o zajęcia pasa drogowego w celu umieszczania obiektów budowlanych niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego,
o zajęcia pasa drogowego na potrzeby budowy sieci infrastruktury podziemnej w pasie drogowym, w szczególności kanalizacji deszczowej i sanitarnej, linii energetycznych i telekomunikacyjnych,
o zajęcia pasa drogowego na prawach wyłączności - związane z pracami przy obiektach przyległych do pasa drogowego, placach budowy, składowanie materiałów i inne, koperty, umieszczanie reklam,
o zajęcia pasa drogowego na prawach wyłączności w celu umieszczania punktów handlowych, ogródków gastronomicznych, sprzedaży i ekspozycji towaru w obiektach przyległych do pasa drogowego,
o naliczania opłat i kar za zajęcie pasa drogowego,
o prowadzenie rejestru decyzji administracyjnych wydanych w zakresie zajęcia pasa drogowego.
2. Kontrolowanie zgodności zajęcia pasa drogowego z wydanymi decyzjami.
3. Dokonywanie odbioru pasa drogowego po zakończeniu okresu określonego decyzją oraz prowadzenie procesu egzekucyjnego w celu przywrócenia pasa drogowego do stanu pierwotnego.
4. Współpraca ze stanowiskami ds. inwestycji w zakresie koordynacji robót w pasie drogowym wykonywanych przez obcych inwestorów.
5. Prowadzenia ewidencji szczegółowej opłat za zajęcie pasa drogowego.
6. Sporządzanie sprawozdań z działalności wydziału.
7. Przygotowywanie dokumentacji w sprawie przeprowadzanych przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych dróg oraz uczestnictwo w komisjach rozprowadzających przeglądy.
8. Współpraca przy przygotowaniu postępowań na dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uwarunkowaniami Urzędu Miasta Chełm oraz udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach.
9. Terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowanie zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.
10. Odbieranie korespondencji wpływającej do Urzędu za pomocą poczty, elektronicznej skrzynki podawczej- ePUAP oraz dostarczonej bezpośrednio przez interesantów.
11. Prowadzenie ewidencji spraw w systemie EZD.
12. Zastępowanie innych pracowników Wydziału Infrastruktury Komunalnej i Dróg w czasie ich nieobecności.
13. Odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
14. Wykonywanie zarządzeń Prezydenta Miasta Chełm,
15. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych,
16. Przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)

Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, budow.dtogowe,gospodarka przestrzenna, administracja,
Uprawnienia:
  • uprawnienia budowlane wykonawcze lub projektowe w branży drogowej
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
  • umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, rzetelność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz pracy pod presją czasu
  • wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji ze współpracownikami, wykonawcami oraz z klientami Urzędu
  • biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego
  • znajomość przepisów prawnych (w szczególności z zakresu administracji, finansów publicznych oraz zamówień publicznych)
  • myślenie analityczne, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność
  • znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego i jego realizacją,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ:https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13668


Wymagania związane ze stanowiskiem
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: średnie.
- co najmniej 3 letni udokumentowany staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub minimum roczny staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego,
- znajomość zagadnień i przepisów z zakresu: prawa o ruchu drogowym, prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, zarządzania ruchem na drogach, zadań i obowiązków Miasta realizowanych jako Zarządca dróg.

2. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe na kierunkach budownictwo, budownictwo drogowe, gospodarka przestrzenna, administracja, ekonomia lub pokrewne,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- uprawnienia budowlane wykonawcze lub projektowe w branży drogowej,
- znajomość przepisów prawnych (w szczególności z zakresu administracji, finansów publicznych oraz zamówień publicznych),
- znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego
i jego realizacją,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- myślenie analityczne, odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, komunikatywność,
- umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku w sposób zapewniający terminową realizację zadań, rzetelność, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych oraz pracy pod presją czasu,
- wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy i budowania dobrych relacji ze współpracownikami, wykonawcami oraz z klientami Urzędu
- biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe,
6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
7. referencje (kserokopia),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na 2 stanowiska ds. gospodarowania pasem drogowym w Wydziale Infrastruktury komunalnej i Dróg w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 26 listopada 2024 roku.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.



Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na 2 stanowiska ds. gospodarowania pasem drogowym w Wydziale Infrastruktury komunalnej i Dróg
w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej
dnia 15 listopada 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.

Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.

Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.

Administrator Danych Osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.

Cel przetwarzania danych

Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Podstawa prawna przetwarzania danych

Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.

Okres przetwarzania danych osobowych

Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.

Obowiązek podania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.

Przysługujące prawa

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.

W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Prawo wniesienia skargi

W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji

Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.

Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:

Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)



Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

opublikowano: 2024-11-18
ostatnia zmiana: 2024-11-20
Komentarze
Polityka Prywatności