Numer oferty: StPr/24/1617
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Juliusza Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Sporządznie i księgowanie w okresach miesięcznych rejestru dochodów: w tym abonamentów i rozliczanie biletów. Sporządzanie rejestru dowodów różnych (z pominięciem wynagrodzeń). Rozliczanie praw autorskich ZAiKS. Prowadzenie ewidencji księgowej w tym: bieżące księgowanie w księgach rachunkowych na kontach analitycznych i syntetycznych oraz ich zamykanie i uzgadnianie w okresach miesięcznych dla celów sprawozdawczości, rozliczeń podatkowych i analizy, bieżąca kontrola prawidłowości i przebiegu operacji księgowych oraz w razie stwierdzenia nieprawidłowości sporządzenie stosownych korekt. Przygotowywanie danych z poszczególnych działów niezbędnych do planowania. Sporządzanie w okresach miesięcznych sprawozdań statystycznych, informacji i meldunków o sytuacji finasowej instytucji. Prowadzenie rejestrów zagranicznych środków pieniężnych na rachunkach bieżących oraz lokat dokonując wyceny po kursie obowiązujacym w banku prowadzącym rachunki bankowe. Prowadzenie ewidencji księgowej dla celów podatku VAT, rozliczanie oraz sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT zgodnie z obowiązującą ustawą o podatku VAT oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów w ramach zajmowanego stanowiska oraz przekazywanie ich do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Analizowanie na bieżąco przepisów prawnych i stosowanie ich na swoim stanowisku pracy - pełna odpowiedzialność za nieznajomość przepisów prawnych oraz za prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków. Współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi w zakresie niezbędnym do realizacji zadań statutowych. Wykonywanie innych czynności wynikających z poleceń służbowych przełożonych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca zgodna z Regulaminem Pracy oraz harmonogramem.
Wysokość wynagrodzenia (brutto): od 5 000 zł płaca zasadnicza + dodatek za staż pracy + inne.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe.
Minimum 2 lata pracy w księgowości.
Wymagana dobra znajomość obsługi komputera (mile widziana znajomość obsługi programu Symfonia), komunikatywność, samodzielność, dobra znajomość pracy własnej, nastawienie na osiąganie założonych celów.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Filharmonia Sudecka w Wałbrzychu
NIP: 8860003976
REGON: 000786756
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Juliusza Słowackiego 4, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Bałuka
Nr telefonu: 501 674 377
E-mail: rekrutacja@filharmoniasudecka.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail