Data dodania: 2024-11-15
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Numer oferty: StPr/24/4297
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - monitorowanie list zadań obsługi klienta, zarządzanie przypadkami i rozwiązywanie problemów w określonych cyklach czasowych, aby spełnić Umowy o Poziomie Usług (SLA).
- przygotowywanie raportów, analiz, podsumowań i wskaźników jakościowych oraz dostarczanie tych raportów zespołom biznesowym w celu zapewnienia widoczności procesu od początku do końca.
- zapewnienie efektywnej obsługi reklamacji klientów oraz identyfikowanie możliwości poprawy jakości danych i skrócenia czasu cyklu.
- koordynowanie różnych działań, odpowiadanie na pytania związane z biznesem i procesami oraz zapewnianie wsparcia szkoleniowego i wdrożeniowego przed i/lub po uruchomieniu.
- obsługa złożonych transakcji, procesów oraz zapewnianie szkoleń i wsparcia.
Godziny pracy 8:00 - 16:00.
Umowa o pracę na czas nieokreślony.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 25.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 10 966,8 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie nie niższe niż 10966,80 PLN brutto.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: doradca klienta
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
- znajomość obsługi MS Office
- umiejętność pracy pod presją czasu
- komunikatywność, wysoka kultura osobista
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie, marketing), min. 5 lat doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą klienta, znajomość j. angielskiego B2 oraz j.tureckiego C2 jest wymagana ze względu na międzynarodowy charakter pracy (m.in. kontakt z oddziałem tureckim) , umiejętność zarządzania eskalacjami i transition management, znajomość SAP oraz Salesforce, komunikatywność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość obsługi MS Office
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sala C
Nr telefonu: 717701668
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.