Data dodania: 2024-11-15
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość języków: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Numer oferty: StPr/24/6491
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego od użytkowników w języku angielskim oraz portugalskim.
Diagnozowanie i rozwiazywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym.
Udzielanie wsparcia zdalnego lub telefonicznego użytkownikom.
Tworzenie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń i rozwiązań technicznych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Data zakończenia: 01.01.2028
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: Praca na czas określony: 3 lata
Godzina zakończenia pracy: 16:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik wsparcia informatycznego (help desk)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie: minimum średnie. Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia stanowisku IT o zbliżonym charakterze związanym z techniczną obsługą zgłoszeń.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .