Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 28 listopada 2024 (czwartek)

Kierownik ds. obsługi klienta - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2024-11-15
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Znajomość języków: hindi (hinduski), w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Numer oferty: StPr/24/6497

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Zarządzanie istniejącymi relacjami biznesowymi i identyfikacja właściwej oferty usług z portfolio HCL i tworzenie rozwiązań zgodnie z celami biznesowymi klienta.
2. Opracowywanie lejka sprzedaży skupiającego się na usługach HCL i napędzanie realizacji możliwości, czy to poprzez RFP, czy proaktywne propozycje.
3. Pełnienie funkcji punktu eskalacji kluczowych problemów związanych z satysfakcją klienta i odpowiedzialność za koordynowanie wewnętrznej współpracy w celu rozwiązania krytycznych problemów klienta, działanie jako rzecznik klienta.
4. Zarządzanie oświadczeniem o pracy i odnowieniami umów. Również odpowiedzialny za funkcje zarządzania kontami, w tym działania zarządcze.
5. Osiąganie celów zarządzania sprzedażą i dywersyfikacji portfela poprzez budowanie odpowiedniego kanału sprzedaży.
6. Udział w strategiach technologicznych klienta i definiowanie planu działania poprzez wykorzystanie spostrzeżeń/rozwiązań branżowych HCL.
7. Doradzanie wewnętrznym zespołom ds. produktów i rozwiązań w celu opracowywania odpowiednich rozwiązań.
8. Proaktywne lokalizowanie luk w bieżących dostawach i tworzenie uzasadnienia biznesowego dla ulepszonych ofert usług.
9. Badania, nauka i utrzymanie zrozumienia trendów branżowych klienta oraz usług i ofert produktów HCL, które można rozszerzyć na klienta.
10. Udział w podróżach do lokalizacji klienta i innych powiązanych wydarzeniach w razie potrzeby.
Miejsce wykonywania pracy: KRAKÓW, ul. Opolska, 31-323 Kraków oraz inne miejsca wskazane przez pracodawcę w tym praca zdalna
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 09.12.2024
Data zakończenia: 08.12.2027
Wynagrodzenie brutto: od 20 625 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne
Znajomość języków:
  • hindi (hinduski), w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: poziom wykształcenia: wyższe- tytuł inżyniera. Doświadczenie zawodowe: 7 lat ( stanowiska kierownicze ).
Umiejętności: Umiejętność zarządzania zespołem. Umiejętności negocjacyjne i analityczne, otwartość na uczenie się nowych rzeczy. Tworzenie raportów. Ukończony kurs lub studia podyplomowe na kierunku Zarządzania.
Znajomość języków obcych:. język angielski na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie i w piśmie;
język hindi - na poziomie zaawansowanym, co najmniej C1 w mowie

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: kontakt przez PUP
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .

opublikowano: 2024-11-15
Komentarze
Polityka Prywatności