Numer oferty: StPr/24/10024
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Łąkowa 60D, 80-769 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa gości apartamentowych drogą mailową i telefoniczną. Meldowanie gości, przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, mailowych oraz systemowych. Pobieranie należności za noclegi - obsługa terminala i kasy fiskalnej. Fakturowanie przychodów firmy, dbanie o obieg informacji wewnątrz firmy. Koordynacja informacji pomiędzy pracownikami firmy i firmami zewnętrznymi. Windykacja, obsługa programu hotelowego i Channel Managera - nie wymagana znajomość. Praca od poniedziałku do niedzieli, w zakresie godzin 9-17.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 28,1 do 30 PLN
Opis wynagrodzenia: pracodawca oferuje stałą podstawę wynagrodzenia + premia za wyniki + dodatek zmianowy, przyjazny oraz młody zespół.
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- prawo jazdy do kierowania samochodami kat. B
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: samodyscyplina, samodzielność w organizacji pracy, kreatywność, umiejętność współpracy w grupie, znajomość języka angielskiego komunikatywna w mowie i piśmie. Mile widziane doświadczenie na stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: LION MANAGEMENT KAROLINA AMBARCUMIAN
NIP: 5851403232
REGON: 221607981
Adres www: www.lion-apartments.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Grunwaldzka 62/1, 81-771 Sopot, powiat: m. Sopot, woj: pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: fabian@lion-apartments.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail