Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 25 listopada 2024 (poniedziałek)

Stanowisko ds. obsługi rady miasta i jej organów w biurze rady miasta w urzędzie miasta chełm - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2024-11-14
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/2490

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:
1. W zakresie prowadzenia spraw związanych z organizacją pracy Rady Miasta:
- prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Przewodniczącego Rady Miasta oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego,
- przygotowanie materiałów w tym projektów uchwał dotyczących funkcjonowania rady i jej komisji- zleconych przez Przewodniczącego rady,
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,
- przygotowanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,
- organizowanie, obsługa techniczna i sporządzanie protokołów z konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanym konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości w zakresie wskazanym przez Radę,
- współudział w pracach związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta a także referendum,
- współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,
- przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,
- przestrzeganie terminów wynikających z aktów normatywnych i ustalonych przez Przewodniczącego Rady,
- podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,
- kompletowanie przepisów samorządowych,
- prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do rady oraz ich rejestracja,
- przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących orz radnych Rady a także nadzorowanie nad ich terminowym załatwieniem,
prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami wraz z prowadzeniem dokumentacji tych spraw,
- redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Rady i komisji, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, referendum oraz oświadczeń majątkowych.
2. W zakresie obsługi Rady Miasta:
- dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami systemem eSesja lub e-mailem,
- przekazywanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,
- sporządzanie informacji Przewodniczącego Rady Miasta o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji na sesję Rady Miasta,
- sporządzanie protokołów z przebiegu obrad sesji Rady oraz ich udostępnianie,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłoszeń w sposób zwyczajowo przyjęty,
- przekazywanie uchwał : Prezydentowi Miasta, Chełmskiej Bibliotece Publicznej, w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego a w zakresie spraw finansowych do Regionalnej Izby Obrachunkowej, do ogłoszenia w dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rejestracja podjętych uchwał Rady Miasta,
- rejestracja interpelacji, zapytań i wniosków radnych i przekazywanie do Prezydenta Miasta, celem otrzymania odpowiedzi oraz publikacja ich treści i odpowiedzi w Biuletynie Informacji Publicznej,
- organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,
- przygotowywanie wyciągów z obrad, wniosków, stanowisk oraz ich przekazywanie odpowiednim organom wraz z nadzorowaniem ich realizacji,
- obsługa merytoryczna i techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z właściwą komórką organizacyjną Urzędu Miasta Chełm do spraw oświaty.
3. W zakresie obsługi komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Mienia Komunalnego, Skarg, Wniosków i Petycji:
- wysyłanie radnym i Prezydentowi Miasta zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji systemem eSesja bądź e-mailem,
- protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom a także nadzorowanie ich realizacji orz ewidencjonowanie,
- udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowywaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,
- udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.
4. W zakresie obsługi rad osiedli:
- organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań z radnymi,
- prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do zatwierdzenia odpowiednim organom, zgłoszonych przez rady osiedla a także nadzorowanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie, udział w pracach związanych z wyborami do rad osiedli.
5. Samokontrola na stanowisku pracy.
6. Archiwizacja dokumentacji kategorii A i B.
7. Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.
8. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego i koleżeńskiego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 20.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądane

Uprawnienia:
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie realizowanych zadań
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość zagadnień samorządowych oraz z zakresu prawa administracyjnego
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym
  • biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego
  • znajomość ustawy o samorządzie powiatowym
  • umiejętność pracy z zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność postępowania w kontaktach międzyludzkich
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy, organów powiatu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13657

Symbol oferty: DOR.2110.54.2024.
Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.
Data ogłoszenia: 2024-11-13.
Termin składania dokumentów: 2024-11-25.
Wymagane wykształcenie: wyższe.
Wymagania związane ze stanowiskiem.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie realizowanych zadań,
- znajomość zagadnień samorządowych oraz z zakresu prawa administracyjnego,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej dla organów gminy, organów powiatu,
- umiejętność pracy z zespole, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność postępowania w kontaktach międzyludzkich,
- biegła obsługa komputera oraz sprzętu biurowego.
Zakres obowiązków:
1. W zakresie prowadzenia spraw związanych z organizacją pracy Rady Miasta:
- prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Przewodniczącego Rady Miasta oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego,
- przygotowanie materiałów w tym projektów uchwał dotyczących funkcjonowania rady i jej komisji- zleconych przez Przewodniczącego rady,
- prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,
- przygotowanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,
- organizowanie, obsługa techniczna i sporządzanie protokołów z konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanym konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości w zakresie wskazanym przez Radę,
- współudział w pracach związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta a także referendum,
- współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,
- przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,
- przestrzeganie terminów wynikających z aktów normatywnych i ustalonych przez Przewodniczącego Rady,
- podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,
- kompletowanie przepisów samorządowych,
- prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami wpływającymi do rady oraz ich rejestracja,
- przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących orz radnych Rady a także nadzorowanie nad ich terminowym załatwieniem,
prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami wraz z prowadzeniem dokumentacji tych spraw,
- redagowanie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działania Rady i komisji, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, referendum oraz oświadczeń majątkowych.
2. W zakresie obsługi Rady Miasta:
- dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami systemem eSesja lub e-mailem,
- przekazywanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,
- sporządzanie informacji Przewodniczącego Rady Miasta o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji na sesję Rady Miasta,
- sporządzanie protokołów z przebiegu obrad sesji Rady oraz ich udostępnianie,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłoszeń w sposób zwyczajowo przyjęty,
- przekazywanie uchwał : Prezydentowi Miasta, Chełmskiej Bibliotece Publicznej, w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego a w zakresie spraw finansowych do Regionalnej Izby Obrachunkowej, do ogłoszenia w dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- rejestracja podjętych uchwał Rady Miasta,
- rejestracja interpelacji, zapytań i wniosków radnych i przekazywanie do Prezydenta Miasta, celem otrzymania odpowiedzi oraz publikacja ich treści i odpowiedzi w Biuletynie Informacji Publicznej,
- organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,
- przygotowywanie wyciągów z obrad, wniosków, stanowisk oraz ich przekazywanie odpowiednim organom wraz z nadzorowaniem ich realizacji,
- obsługa merytoryczna i techniczna Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z właściwą komórką organizacyjną Urzędu Miasta Chełm do spraw oświaty.
3. W zakresie obsługi komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Mienia Komunalnego, Skarg, Wniosków i Petycji:
- wysyłanie radnym i Prezydentowi Miasta zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji systemem eSesja bądź e-mailem,
- protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom a także nadzorowanie ich realizacji orz ewidencjonowanie,
- udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowywaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,
- udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.
4. W zakresie obsługi rad osiedli:
- organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań z radnymi,
- prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do zatwierdzenia odpowiednim organom, zgłoszonych przez rady osiedla a także nadzorowanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie, udział w pracach związanych z wyborami do rad osiedli.
5. Samokontrola na stanowisku pracy.
6. Archiwizacja dokumentacji kategorii A i B.
7. Dokładne i sumienne wykonywanie poleceń przełożonych.
8. Przestrzeganie zasad współżycia społecznego i koleżeńskiego.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6. referencje (kserokopia),
7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
12. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Warunki pracy:
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,80 %.
Miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta i jej organów w Biurze Rady Miasta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 25 listopada 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta i jej organów w Biurze Rady Miasta w Urzędzie Miasta Chełm, ogłoszonej dnia 13 listopada 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).

Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM


Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administrator Danych Osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.
Cel przetwarzania danych.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych.
Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.
Okres przetwarzania danych osobowych.
Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.
Obowiązek podania danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.
Przysługujące prawa.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.
W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi.
W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji.
Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)

Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6. referencje (kserokopia),
7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
9. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
11. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
12. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2024-11-14
ostatnia zmiana: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności