Numer oferty: StPr/24/2491
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Koordynowanie, nadzorowanie oraz realizacja zadań w zakresie działania Wydziału, tj.:
1. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem przewodów lub urządzeń infrastruktury komunalnej położonych w ziemi, na powierzchni ziemi lub nad ziemią.
2. Planowanie i organizacja wyposażenia miejskiego zasobu nieruchomości w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej wg planu zagospodarowania przestrzennego.
3. Prowadzenie bieżących prac interwencyjnych zgłaszanych przez mieszkańców miasta, Rady Osiedli oraz inne podmioty w celu zaspokajania ich potrzeb w zakresie zaopatrzenia w poszczególne media oraz odbioru nieczystości płynnych i stałych.
4. Zabezpieczenie funkcjonowania miasta w zakresie odprowadzenia ścieków i wód opadowych na terenie miasta.
5. Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego na terenie miasta Chełm.
6. Ochrona pomników i miejsc pamięci usytuowanych na terenie miasta Chełm.
7. Utrzymanie słupów i tablic ogłoszeniowych usytuowanych na terenie miasta Chełm.
8. Utrzymanie grobów i cmentarzy wojennych na terenie miasta Chełm w ramach podpisywanych z Wojewodą Lubelskim porozumień.
9. Opracowywanie planów remontów na obiektach cmentarnictwa wojennego, pozyskiwanie środków oraz ich rozliczanie z właściwymi organami lub instytucjami.
10. Nadzór nad właściwym funkcjonowaniem cmentarza komunalnego.
11. Prowadzenie prac związanych z utrzymaniem szaletów publicznych.
12. Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo-sanitarnej na terenach miejskich.
13. Monitorowanie zadań określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach oraz w uchwale Rady Miasta w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Chełm, w zakresie działania Wydziału.
14. Nadzór nad utrzymaniem i konserwacją terenów zieleni miejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
15. Sporządzanie programów rocznych rozwoju zieleni i małej architektury parkowej.
16. Koordynowanie działań związanych z zielenią miejską.
17. Nadzór nad utrzymaniem, ustalaniem potrzeb remontowych i inwestycyjnych
w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury zlokalizowanej na terenach komunalnych oraz w pasach drogowych.
18. Opracowywanie koncepcji zagospodarowania krajobrazu na terenach komunalnych.
19. Przygotowywanie wniosków o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów z terenów stanowiących własność Miasta Chełm.
20. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta dotyczących ustanowienia pomnika przyrody oraz przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomników przyrody, stanowiska dokumentacyjnego, użytku ekologicznego oraz zespołu przyrodniczo-krajobrazowego w uzgodnieniu z regionalnym dyrektorem ochrony środowiska.
21. Współdziałanie ze spółkami komunalnymi w zakresie realizacji zadań na rzecz miasta.
22. Należyte zabezpieczenie przed dewastacją i zanieczyszczeniem nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych przejętych przez Miasto, do czasu zagospodarowania ich zgodnie z celem przejęcia.
23. Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez kulturalnych na terenie miasta Chełm, jak również współpraca z Wydziałem Promocji, Kultury i Sportu przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.
24. Nadzór nad utrzymaniem czystości pasów drogowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz pasów drogowych drogi krajowej oraz dróg wojewódzkich i powiatowych.
25. Nadzór nad utrzymaniem zieleni w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz pasów drogowych drogi krajowej oraz dróg wojewódzkich i powiatowych.
26. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem.
27. Wykonywanie zadań związanych z usuwaniem pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
28. Wszelkie zadania w zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Chełm.
29. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym weryfikacji cech i wskazania usterek, które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego.
30. Utrzymywanie nawierzchni dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą.
31. Utrzymanie i ochrona dróg i obiektów inżynierskich, w tym wykonywanie robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających.
32. Utrzymanie w należytym stanie, poprzez bieżące naprawy: jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, placów miejskich oraz parkingów.
33. Uczestniczenie w pracach komisji odbiorów gwarancyjnych i przeglądów gwarancyjnych.
34. Koordynacja polityki rowerowej i pieszej miasta Chełm.
35. Inicjowanie i monitorowanie działań mających na celu rozwój komunikacji rowerowej i pieszej.
36. Realizacja zadań związanych z systemem wypożyczalni rowerów.
37. Zabezpieczenie i naprawa uszkodzonej infrastruktury drogowej, w tym oznakowania pionowego i poziomego.
38. Współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczeń majątku Miasta Chełm.
39. Wszelkie czynności z zakresu udzielania zamówień publicznych.
40. Wykonywanie zadań z zakresu nadzoru właścicielskiego nad spółkami komunalnymi.
41. Realizacja zadań wynikających z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
42. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz ze spółkami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi Miasta Chełm.
43. Ścisła współpraca z Dyrektorem Departamentu oraz jego Zastępcą.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 29.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia: (do uzgodnienia)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: budowa dróg i mostów
Uprawnienia:
- umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, komunikatywność
Wymagania pożądane
Uprawnienia:
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
- znajomość Ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych
- znajomość Ustawy o drogach publicznych
- umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, programów graficznych np. Corel, AutoCad
- znajomość Ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym
- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych oraz interpretacji przepisów prawa
- znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy Prawo o ruchu drogowym
- znajomość Ustawy o dostępie do informacji publicznej
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13658 .
Symbol oferty: DOR.2110.55.2024.
Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm.
Data ogłoszenia: 2024-11-13.
Termin składania dokumentów: 2024-11-25.
Wymagane wykształcenie: wyższe na kierunku budowa dróg i mostów.
Wymagania związane ze stanowiskiem.
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie: wyższe na kierunku budowa dróg i mostów,
- minimum 2- letnie doświadczenie zawodowe związane z realizacją obowiązków zarządcy drogi.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz powiatowym,
- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- znajomość przepisów i zagadnień z zakresu prawa budowlanego,
- znajomość ustawy o drogach publicznych,
- znajomość ustawy prawo o ruchu drogowym,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy prawo zamówień publicznych,
- umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, programów graficznych np. Corel, AutoCad,
- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych oraz interpretacji przepisów prawa,
- umiejętność pracy w zespole, samodyscyplina na stanowisku pracy, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, komunikatywność.
Zakres obowiązków.
Koordynowanie, nadzorowanie oraz realizacja zadań w zakresie działania Wydziału, tj.:
1. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem przewodów lub urządzeń infrastruktury komunalnej położonych w ziemi, na powierzchni ziemi lub nad ziemią.
2. Planowanie i organizacja wyposażenia miejskiego zasobu nieruchomości w niezbędne urządzenia infrastruktury technicznej wg planu zagospodarowania przestrzennego.
3. Prowadzenie bieżących prac interwencyjnych zgłaszanych przez mieszkańców miasta, Rady Osiedli oraz inne podmioty w celu zaspokajania ich potrzeb w zakresie zaopatrzenia w poszczególne media oraz odbioru nieczystości płynnych i stałych.
4. Zabezpieczenie funkcjonowania miasta w zakresie odprowadzenia ścieków i wód opadowych na terenie miasta.
5. Prowadzenie spraw związanych z prawidłowym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego na terenie miasta Chełm.
6. Ochrona pomników i miejsc pamięci usytuowanych na terenie miasta Chełm.
7. Utrzymanie słupów i tablic ogłoszeniowych usytuowanych na terenie miasta Chełm.
8. Utrzymanie grobów i cmentarzy wojennych na terenie miasta Chełm w ramach podpisywanych z Wojewodą Lubelskim porozumień.
9. Opracowywanie planów remontów na obiektach cmentarnictwa wojennego, pozyskiwanie środków oraz ich rozliczanie z właściwymi organami lub instytucjami.
10. Nadzór nad właściwym funkcjonowaniem cmentarza komunalnego.
11. Prowadzenie prac związanych z utrzymaniem szaletów publicznych.
12. Współpraca z właściwymi organami w zakresie poprawy sytuacji porządkowo-sanitarnej na terenach miejskich.
13. Monitorowanie zadań określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku
w gminach oraz w uchwale Rady Miasta w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Chełm, w zakresie działania Wydziału.
14. Nadzór nad utrzymaniem i konserwacją terenów zieleni miejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
15. Sporządzanie programów rocznych rozwoju zieleni i małej architektury parkowej.
16. Koordynowanie działań związanych z zielenią miejską.
17. Nadzór nad utrzymaniem, ustalaniem potrzeb remontowych i inwestycyjnych
w zakresie zieleni miejskiej i małej architektury zlokalizowanej na terenach komunalnych oraz w pasach drogowych.
18. Opracowywanie koncepcji zagospodarowania krajobrazu na terenach komunalnych.
19. Przygotowywanie wniosków o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów z terenów stanowiących własność Miasta Chełm.
20. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta dotyczących ustanowienia pomnika przyrody oraz przeprowadzenia zabiegów pielęgnacyjnych pomników przyrody, stanowiska dokumentacyjnego, użytku ekologicznego oraz zespołu przyrodniczo-krajobrazowego w uzgodnieniu z regionalnym dyrektorem ochrony środowiska.
21. Współdziałanie ze spółkami komunalnymi w zakresie realizacji zadań na rzecz miasta.
22. Należyte zabezpieczenie przed dewastacją i zanieczyszczeniem nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych przejętych przez Miasto, do czasu zagospodarowania ich zgodnie z celem przejęcia.
23. Współpraca przy organizowaniu okolicznościowych imprez kulturalnych na terenie miasta Chełm, jak również współpraca z Wydziałem Promocji, Kultury i Sportu przy organizowaniu i oprawie technicznej corocznych świąt państwowych i kościelnych.
24. Nadzór nad utrzymaniem czystości pasów drogowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz pasów drogowych drogi krajowej oraz dróg wojewódzkich i powiatowych.
25. Nadzór nad utrzymaniem zieleni w pasach drogowych dróg gminnych i wewnętrznych oraz pasów drogowych drogi krajowej oraz dróg wojewódzkich i powiatowych.
26. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem.
27. Wykonywanie zadań związanych z usuwaniem pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
28. Wszelkie zadania w zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych w granicach administracyjnych miasta Chełm.
29. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg oraz drogowych obiektów inżynierskich, ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym weryfikacji cech i wskazania usterek, które wymagają prac konserwacyjnych lub naprawczych ze względu na bezpieczeństwo ruchu drogowego.
30. Utrzymywanie nawierzchni dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą.
31. Utrzymanie i ochrona dróg i obiektów inżynierskich, w tym wykonywanie robót interwencyjnych, robót utrzymaniowych i zabezpieczających.
32. Utrzymanie w należytym stanie, poprzez bieżące naprawy: jezdni, chodników, ścieżek rowerowych, placów miejskich oraz parkingów.
33. Uczestniczenie w pracach komisji odbiorów gwarancyjnych i przeglądów gwarancyjnych.
34. Koordynacja polityki rowerowej i pieszej miasta Chełm.
35. Inicjowanie i monitorowanie działań mających na celu rozwój komunikacji rowerowej i pieszej.
36. Realizacja zadań związanych z systemem wypożyczalni rowerów.
37. Zabezpieczenie i naprawa uszkodzonej infrastruktury drogowej, w tym oznakowania pionowego i poziomego.
38. Współpraca z Departamentem Organizacyjnym w zakresie ubezpieczeń majątku Miasta Chełm.
39. Wszelkie czynności z zakresu udzielania zamówień publicznych.
40. Wykonywanie zadań z zakresu nadzoru właścicielskiego nad spółkami komunalnymi.
41. Realizacja zadań wynikających z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
42. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta oraz ze spółkami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi Miasta Chełm.
43. Ścisła współpraca z Dyrektorem Departamentu oraz jego Zastępcą.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe,
7. referencje (kserokopia),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.
Warunki pracy:
- praca w systemie jednozmianowym,
- praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,
- praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,
- obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 4,80 %.
Miejsce składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Dróg w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 25 listopada 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe
CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika w Wydziale Infrastruktury Komunalnej i Dróg w Departamencie Komunalnym w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 13 listopada 2024 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.
Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.
Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Uwagi
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM
Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administrator Danych Osobowych.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, info@umchelm.pl, tel.: (82) 565-20-70.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email iod@umchelm.pl lub wysyłając list na adres administratora.
Cel przetwarzania danych.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
Podstawa prawna przetwarzania danych.
Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT.
Okres przetwarzania danych osobowych.
Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody.
Obowiązek podania danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne.
Przysługujące prawa.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych.
W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Prawo wniesienia skargi.
W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji.
Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane.
Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji:
Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie:
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.)
Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Chełm
NIP: 5630016442
REGON: 000594100
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej,
4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
5. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),
6. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń, dokumentujących wymagane doświadczenie zawodowe,
7. referencje (kserokopia),
8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,
9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),
13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta