Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 06 grudnia 2024 (piątek)

Główny specjalista ds. systemu jakości - Płock, mazowieckie

Data dodania: 2024-11-14
Dodane przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Płocku
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/1002

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: ZAKRES ZADAŃ w szczególności:
-realizowanie zadań z zakresu utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania jakością w działalności inspekcyjnej, zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 Ocena zgodności
-Wymagania dotyczące działania różnych rodzajów jednostek przeprowadzających inspekcję oraz PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących;
-rozpowszechnianie dokumentacji kontrolnej zatwierdzonej przez Głównego Inspektora Sanitarnego i dokumentacji systemu jakości Państwowej Inspekcji Sanitarnej woj. mazowieckiego;
-planowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu systemów zarządzania jakością;
-planowanie i zarządzanie programem audytów wewnętrznych;
-przygotowanie przeglądów systemów zarządzania Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku;
-nadzorowanie dokumentacji systemów zarządzania obowiązujących w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku;
-identyfikowanie i dokumentowanie ryzyk (zagrożeń i szans), które mają wpływ na działalność Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku;
-inicjowanie, dokumentowanie, monitorowanie i prowadzenie oceny skuteczności wdrożonych działań korygujących w zakresie systemowym;
-koordynowanie działań związanych z kontrolą zarządczą w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku oraz opracowywanie i aktualizacja procedur w tym zakresie.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Data zakończenia: 31.03.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia: do uzgodnienia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista kontroli jakości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- wykształcenie wyższe;
- szkolenie z zakresu systemu jakości wg normy PN-EN ISO/IEC 17020 i/lub PN-EN ISO/IEC 17025;
- szkolenie z zakresu prowadzenia auditu wewnętrznego wg normy PN-EN ISO/IEC 17020 i/lub PN-EN ISO/IEC 17025 i/lub wg ISO 9001;
- co najmniej 5-letni staż pracy;
- znajomość przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej (w szczególności: ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Kodeks postępowania administracyjnego);
- znajomość standardów kontroli zarządczej;
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.
WYMAGANIA DODATKOWE
- bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, odpowiedzialność, dyspozycyjność;
- samodzielność i kreatywność;
- bardzo dobre zarządzanie informacją;
- umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia, umiejętność redagowania dokumentów;
- prawo jazdy kategorii B;
- certyfikat auditora (technicznego i/lub wiodącego) ISO 17025 i/lub ISO 17020 i/lub ISO 9001.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Płocku
NIP: 7742345666
REGON: 611319728
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie w zakresie działalności związanej z ochroną zdrowia, edukacją, kulturą oraz pozostałymi usługami społecznymi,
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY:
-CV oraz list motywacyjny;
-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
-kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i szkolenia.
Dokumenty prosimy przesyłać do dnia 06 grudnia 2024 roku pocztą elektroniczną na adres
kadry.psse.plock@sanepid.gov.pl, pocztą z dopiskiem na kopercie Rekrutacja SJ lub składać osobiście w Sekretariacie Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płocku, ul. Królewiecka 14, 09-402 Płock.
CV Kandydata powinno zawierać zgodnie z art. 221 KP następujące dane: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe (w tym numer telefonu kontaktowego), dane o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia.
Prosimy o niezamieszczanie zdjęcia w CV.
Kandydat powinien dołączyć własnoręcznie podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych o następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Powiatową Stację Sanitarno Epidemiologiczną w Płocku z siedzibą w Płocku (09-402) przy ul. Królewieckiej 14 zawartych w CV na potrzeby obecnego procesu rekrutacji na stanowisko pracy: główny specjalista ds. systemu jakości.
Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. O terminie rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Jedocześnie informujemy, iż CV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji nie są przechowywane. Po zakończeniu rekrutacji są usuwane, a dane osobowe kandydatów nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną
komisyjnie zniszczone.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako Rozporządzenie):
1. Administrator Danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Płocku, będący jednocześnie Dyrektorem Powiatowej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej
w Płocku, ul. Królewiecka 14, 09-402 Płock.
Dane kontaktowe: e-mail sekretariat.psse.plock@sanepid.gov.pl; tel: 24 367 26 01.
2. Inspektor Ochrony Danych
Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym w Powiatowej Stacji Sanitarno Epidemiologicznej w Płocku inspektorem ochrony danych za pośrednictwem adresu email:
iod.psse.plock@sanepid.gov.pl lub pisemnie na adres Administratora Danych.
3. Cel przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji.
Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
4. Podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a), b) i c) oraz art. 9 ust. 2 lit. b) Rozporządzenia. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 221§1, art. 221a, art. 221b Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.).
5. Prawa osób, których dane dotyczą
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii; do ich sprostowania; usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się
z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; ograniczenia ich przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu; żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych; jak również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest stosowne do przepisów prawa przywołanych w pkt. 4. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Płocku przetwarza Pani/Pana dane osobowe na zasadach opisanych w niniejszej informacji.
7. Informacja o okresie przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu osiągnięcia celu, a następnie w celach archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Ponadto Administrator Danych, zgodnie z art. 24 ust. 1 Rozporządzenia, stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem rozporządzenia oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

opublikowano: 2024-11-14
ostatnia zmiana: 2024-11-20
Komentarze
Polityka Prywatności