Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 listopada 2024 (sobota)

Główny księgowy - Kraków, małopolskie

Data dodania: 2024-10-11
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Numer oferty: StPr/24/5966

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Wielicka 267, 30-663 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie rachunkowości podmiotu leczniczego na zasadach określonych w ustawie
o rachunkowości oraz ustawie o finansach publicznych oraz zgodnie z przepisami podatkowymi (odpowiedzialność za politykę rachunkowości, plan kont oraz procedury księgowo podatkowe),
w tym między innymi:
zarządzanie działem finansowo - księgowym, organizacja pracy zespołu, efektywny podział obowiązków,
kreowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających pracę w obszarze finansowo księgowym,
nadzór i kontrola nad prawidłowością prowadzenia ksiąg rachunkowych, obiegiem dokumentów księgowych, terminowością regulowania zobowiązań finansowych oraz egzekwowaniem należności,
odpowiedzialność za zgodność operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym podmiotu leczniczego oraz kompletność i rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
nadzorowanie płynności finansowej Centrum, identyfikowanie zagrożeń i podejmowanie ewentualnych działań korygujących,
nadzór nad sporządzaniem wszelkich sprawozdań finansowych,
opracowywanie planów finansowych i inwestycyjnych,
opracowywanie projektów zarządzeń dyrektora podmiotu leczniczego dotyczących spraw ekonomiczno-finansowych i księgowych, oraz opiniowanie projektów innych komórek organizacyjnych,
weryfikowanie pod względem księgowym projektów umów,
kontrola dokumentów przychodzących do Centrum (faktury, rachunki, itp.) pod względem ich prawidłowości i rzetelności wykonania,
nadzór nad prowadzeniem dokumentacji rozliczeń z bankami, ZUS, US i innymi instytucjami,
nadzór nad prowadzeniem dokumentacji finansowych rozliczeń pracowniczych,
nadzór nad ewidencją środków trwałych ,
nadzór nad przeprowadzeniem, rozliczeniem inwentaryzacji oraz wycofaniem z eksploatacji aktywów majątkowych,
dokonywanie analiz kształtowania się kosztów w poszczególnych ośrodkach kosztowych jednostek organizacyjnych,
współpraca z Agencją Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji w zakresie przekazywania danych finansowo-księgowych z poszczególnych ośrodków powstawania kosztów medycznych i niemedycznych, w tym kosztów rzeczowych, osobowych, kosztów amortyzacji oraz pozostałych kosztów jak i przychodów z działalności,
nadzór nad przekazywaniem sprawozdań w systemie statystyki w ochronie zdrowia oraz dla Głównego Urzędu Statystycznego.

Wymagania:
posiadanie uprawnień wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
biegła znajomości ustaw: ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zaleceń dotyczących standardu kosztów u świadczeniodawców oraz innych przepisów regulujących podstawy podatkowe jak i przepisów wykorzystywanych do realizacji zadań wynikających z przedmiotowego stanowiska,
doświadczenie związane z prowadzeniem gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem, budowanie kompetencji, motywacji, delegowanie zadań i decyzyjności,
umiejętność sporządzania bilansów i innych sprawozdań finansowych,
mile widziane doświadczenie w strukturach finansowych podmiotów leczniczych,
zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
predyspozycje osobowościowe: sumienność, uczciwość, cierpliwość, życzliwość, wysoka kultura osobista.
biegła obsługa komputera: (środowisko Windows) z wykorzystaniem oprogramowania do prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Oferujemy:
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnie funkcjonującym podmiocie leczniczym,
narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków,
atrakcyjne warunki finansowe,
możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2024
Data zakończenia: 01.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: WYNAGRODZENIE W ZALEŻNOŚCI OD KWALIFIKACJI
praca od 7.25-15.00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Zawody:
  • Główny księgowy
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: posiadanie uprawnień wynikających z ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
biegła znajomości ustaw: ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zaleceń dotyczących standardu kosztów u świadczeniodawców oraz innych przepisów regulujących podstawy podatkowe jak i przepisów wykorzystywanych do realizacji zadań wynikających z przedmiotowego stanowiska,
doświadczenie związane z prowadzeniem gospodarki finansowej i księgowości w jednostkach organizacyjnych sektora finansów publicznych,
doświadczenie w zarządzaniu zespołem, budowanie kompetencji, motywacji, delegowanie zadań i decyzyjności,
umiejętność sporządzania bilansów i innych sprawozdań finansowych,
mile widziane doświadczenie w strukturach finansowych podmiotów leczniczych,
zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
predyspozycje osobowościowe: sumienność, uczciwość, cierpliwość, życzliwość, wysoka kultura osobista.
biegła obsługa komputera: (środowisko Windows) z wykorzystaniem oprogramowania do prowadzenia ksiąg rachunkowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejskie Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie
NIP: 6792026141
REGON: 35123995300000
Krótki opis działalności gospodarczej: INNE
Adres www: www.mco.krakow.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wielicka 267, 30-663 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 124467500 510175434
E-mail: MCO@MCO.KRAKOW.PL
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Centrum Opieki w Krakowie w okresie od dnia
11 październik 2024 r. osobiście w sekretariacie w godzinach od godz. 7.25 do godz. 15.00 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: mco@mco.krakow.pl.
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub pocztą elektroniczną o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacje dotyczące warunków zatrudnienia można uzyskać pod nr telefonu:
Dział Zatrudnienia i Płac: 12-44-67-500, 510-175-434.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

opublikowano: 2024-11-13
ostatnia zmiana: 2024-11-20
Komentarze
Polityka Prywatności