Numer oferty: StPr/24/0660
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: NIEGOLEWSKICH 7, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji. Informowanie przełożonych o oczekujących interesantach oraz przeprowadzanych rozmowach w czasie ich nieobecności. Łączenie rozmów telefonicznych oraz sporządzanie wykazu rozmów prywatnych. Obsługa faksu. Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do przedsiębiorstwa Rozliczanie rozmów telefonicznych. Prowadzenie ewidencji korespondencji wysyłanej z przedsiębiorstwa. Zakup znaczków, adresowanie kopert, wysyłanie listów zwykłych i poleconych. Prowadzenie rejestru faktur wpływających do przedsiębiorstwa.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Godzina zakończenia pracy: 15:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: sekretarka
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- Obsługa komputera + pakiet MS OFFICE
- wysoka komunikatywność i kultura osobista
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: RPM SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 5750007836
REGON: 150011740
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: NIEGOLEWSKICH 7, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Szymaniak
E-mail: barbara.szymaniak@rpm.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail