Numer oferty: StPr/24/0661
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: NIEGOLEWSKICH 7, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Wykonywanie wszystkich czynności związanych z zakresem w sposób zgodny z przepisami prawa, zarządzeniami i wytycznymi Zarządu od momentu wpływu dokumentów do sporządzenia sprawozdania finansowego
2. Księgowanie dokumentów dostarczonych do działu KF takie jak: faktury sprzedaży, faktury zakupów, dokumenty kasowe i inne dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3. Ustalanie stanu aktywów i pasywów na potrzeby sprawozdawczości finansowej
4. Sporządzanie zestawienia wyniku oraz bilansu i rachunku wyników za poszczególne miesiące.
5. Kompletowanie materiałów celem przekazania należności do postępowania windykacyjnego
6. Dokonywanie bieżąco analizy sald w uzgodnieniu z pozostałymi komórkami organizacyjnymi
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia: Godzina zakończenia pracy: 15:00
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- księgowość komputerowa
- Obsługa komputera + pakiet MS OFFICE
- księgowość w firmie
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: RPM SPÓŁKA AKCYJNA
NIP: 5750007836
REGON: 150011740
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: NIEGOLEWSKICH 7, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Barbara Szymaniak
E-mail: barbara.szymaniak@rpm.com.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail