Numer oferty: StPr/24/0729
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Sadowa 22, 55-100 Księginice, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Bezpośrednie wsparcie dla Prezesa Zarządu, obsługa administracyjna, obsługa korespondencji e-mail, przygotowywanie umów i pism, opracowywanie dokumentacji i analiz. Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu, obsługa administracyjna posiedzeń zarządu, przygotowanie uchwał i projektów.
Planowanie i zarządzanie firmowymi wydarzeniami.
Wsparcie dla innych działów.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- prawo jazdy kategoria - B
- ! Obsługa pakietu MS OFFICE
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : Mile widziane wyższe wykształcenie, komunikatywność, rzetelność, chęć uczenia się, wielozadaniowość.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: VOLT-TIM SP. Z O.O.
NIP: 9151827392
REGON: 526619755
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Sadowa 22, 55-100 Księginice, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Dariusz Rudnicki
Nr telefonu: 509374785
E-mail: volttim@wp.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV na adres e-mail: volttim@wp.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail