Numer oferty: StPr/24/2132
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Szczecińska 8-10, 75-135 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa księgowa i kadrowa (mile widziana) klientów biura w prowadzeniu KPiR, ryczałtu. Rozliczanie rejestrów VAT, PIT, ZUS dla właścicieli i pracowników. Obsługa klientów pod kątem znajomości przepisów podatkowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 168.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
- dotrzymywanie terminów
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: min 2 lata pracy w biurze rachunkowym, mile widziana obsługa systemu księgowego Optima Comarch, samodzielna organizacja pracy, samodyscyplina, dyspozycyjność, chęć uczenia się, dobre relacje z klientami, dobra współpraca ze współpracownikami
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE "DOMINO" SYLWIA ZAORSKA
NIP: 6692011140
REGON: 320706940
Krótki opis działalności gospodarczej: Działalność rachunkowo-księgowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 75-135 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Sylwia Zaorska
Nr telefonu: 604958068
E-mail: biurodomino.sz@gmail.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:30 - 15:30
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail