Numer oferty: StPr/24/0966
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. koordynowanie i nadzór nad prawidłowym wykonywaniem usług opiekuńczych przez pracowników zgodnie z opracowanym harmonogramem oraz indywidualnym planem wsparcia i pracy z osobą niesamodzielną,
2. prowadzenie ewidencji czasu pracy opiekunek oraz nadzorowanie zadań wynikających z dzienników czynności opiekuńczych,
3. prowadzenie rozliczenia kart czasu pracy opiekunek,
4. prowadzenie stałego monitoringu usług opiekuńczych poprzez systematyczne wizyty w środowisku (w miejscu wykonywania usług opiekuńczych),
5. sporządzanie szczegółowych raportów i sprawozdań z wykonywanych usług opiekuńczych,
6. kontrola rzetelności i ciągłości realizacji usług opiekuńczych oraz reagowanie na zgłaszane uwagi dotyczące realizacji usług,
7. współpraca z Działem Świadczeń Pomocy Społecznej oraz z Działem Usług, Pomocy i Integracji Społecznej,
8. inne zadania zlecone przez Dyrektora Ośrodka.
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
Zawód: koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne, konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie co najmniej średnie, umiejętność obsługi komputera, posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na powyższym stanowisku, nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: Umiejętność analitycznego myślenia, planowania i organizowania czasu w pracy, komunikatywność, samodzielność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność stosowania i interpretacji przepisów, umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły, obowiązkowość, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań, zaangażowanie i motywacja do pracy, postawa etyczna, prawo jazdy kat. B.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu
NIP: 6121079357
REGON: 003273141
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Cicha 7, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Wrzeszcz
Nr telefonu: 75-6457823
E-mail: mops@jg.home.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - list motywacyjny,
- życiorys CV,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie o niekaralności,
Pracodawca prosi o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:
1/podpisanej klauzuli następującej treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Pracownik socjalny w Miejskim Ośrodku pomocy Społecznej zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ( Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679).
2/ podpisania klauzuli informacyjnej -w załączeniu
4. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu ul. Cicha 7, pok. 13 sekretariat I piętro, w terminie do 25.11.2024 r. z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko -koordynator usług opiekuńczych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej.
Kandydaci spełniający powyższe wymagania obligatoryjne zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście