Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 29 listopada 2024 (piątek)

Organizator społeczności lokalnej - Mielno, zachodniopomorskie

Data dodania: 2024-11-07
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mielnie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/2121

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: 6 Marca 35, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie na bieżąco rozeznania:
a) potrzeb wspólnoty samorządowej w zakresie działań wspierających,
b) potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie działań wspierających;
2) opracowywanie, w oparciu o wnioski wynikające z rozeznania potrzeb i potencjału wspólnoty samorządowej w zakresie działań wspierających, planu organizowania społeczności lokalnej i jego aktualizacji oraz realizacja tego planu;
3) podejmowanie działań w celu aktywizacji wspólnoty samorządowej, w szczególności organizowanie działań wspierających;
4) inicjowanie innych niż określone w pkt 3 działań zmierzających do wzmocnienia więzi społecznych i integracji wspólnoty samorządowej;
5) współpraca z podmiotami prowadzącymi na obszarze działania centrum animację lokalną lub inne formy pracy środowiskowej.
Ponadto do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku organizatora społeczności lokalnej należeć będzie:
1) wzmacnianie inicjatyw mieszkańców, ich współdziałanie oraz nawiązywanie współpracy mieszkańców z instytucjami i organizacjami pozarządowymi; przekazywanie wolontariuszom swojej wiedzy i doświadczenia;
2) współpraca z Organizatorem Usług Społecznych, Koordynatorem Indywidualnych Planów Usług Społecznych, pracownikami socjalnymi;
3) obsługa programów informatycznych znajdujących się w użytkowaniu jednostki z zakresu wykonywanej pracy;
4) wykonywanie innych poleceń służbowych i zarządzeń Dyrektora;
5) archiwizowanie dokumentów w zakresie swojego działania zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 168.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw społecznych
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia:
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: 2. Wymagania niezbędne:
Organizatorem Społeczności Lokalnej (zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych) może być osoba, która:
1) ma wykształcenie wyższe;
2) ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia animacji lokalnej lub innych form pracy środowiskowej, w tym pracy ze społecznością lokalną;
3) uzyskała II stopień specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny w zakresie specjalności praca socjalna ze społecznością lokalną lub odbyła szkolenie z zakresu organizacji społeczności lokalnej;
4) nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa umyślnego ściganego z oskarżenia publicznego lub umyślnego przestępstwa skarbowego.

Wymagania dodatkowe:
1) znajomość systemu pomocy społecznej;
2) posiadanie umiejętności obsługi komputera (programy Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych),
3) dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;
4) umiejętność nawiązywania dobrego kontaktu, dyspozycyjność oraz samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania;
5) umiejętność sprawnej organizacji pracy,
6) wysoka kultura osobista,
7) empatia,
8) umiejętność współpracy w grupie,
9) umiejętność radzenia sobie ze stresem,
10) prawo jazdy kat. B.
11) dyspozycyjność
12) gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji, empatia, asertywność;
13) wysokie poczucie odpowiedzialności;
14) sumienność oraz otwartość na nowe rozwiązania;
15) nieposzlakowana opinia;
16) wysoka kultura osobista.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mielnie
NIP: 4990148429
REGON: 003801166
Krótki opis działalności gospodarczej: opieka socjalna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 6 Marca 35, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 943166202
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 7:00 - 15:00, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP MOPS w Mielnie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

opublikowano: 2024-11-08
ostatnia zmiana: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności