Numer oferty: StPr/24/2662
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1) opiniowanie, uzgadnianie i opracowywanie projektów organizacji ruchu drogowego;
2) realizacja obowiązujących przepisów w zakresie zarządzania ruchem na drogach wewnętrznych, w tym prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu drogowego na drogach wewnętrznych zlokalizowanych na terenach miasta Włocławek i pozostałych czynności wynikających z przedmiotowych przepisów;
3) wydawanie warunków do projektów w zakresie inżynierii ruchu;
4) wydawanie zezwoleń na wjazd pojazdów powyżej wprowadzonych ograniczeń tonażowych
na drogach wewnętrznych;
5) prowadzenie spraw związanych dokonywaniem pomiarów ruchu drogowego;
6) opiniowanie, uzgadnianie projektów organizacji ruchu drogowego na drogach publicznych
na terenie miasta Włocławek;
7) sporządzanie zleceń robót w zakresie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń BRD
i drogowej sygnalizacji świetlnej, w tym także wynikających z decyzji Zarządzającego Ruchem
i prowadzenie rejestru prac zleconych;
8) nadzorowanie realizacji umów w ramach wykonywanych zadań;
9) bieżąca analiza planu finansowego Zarządu w zakresie powierzonych do realizacji zadań;
10) bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD;
11) przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników;
12) współpraca z Urzędem Miasta w zakresie rozwoju układu komunikacyjnego i sieci drogowej;
13) współpraca z Zarządzającym Ruchem, Strażą Miejską, Policją w zakresie organizacji ruchu, poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego
14) udział w posiedzeniach Komisji ds. Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy współudziale przedstawicieli Policji, Straży Miejskiej, Wydziału Komunikacji Urzędu Miasta;
15) sporządzanie protokołów odbioru prac wykonanych przez wykonawców wg potrzeb;
16) ewidencja oznakowania pionowego, poziomego i innych urządzeń organizacji ruchu oraz bieżące uaktualnianie wprowadzonych zmian w systemie ERGO;
17) bieżąca analiza i ocena bezpieczeństwa ruchu drogowego, w tym wpływu robót drogowych na bezpieczeństwo ruchu drogowego;
18) prowadzenie bieżących kontroli w terenie w zakresie powierzonych do realizacji zadań;
19) podczas wykonywania czynności służbowych w terenie, w przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w pasie drogi, niezwłoczne przekazywanie informacji w tym zakresie do siedziby Zarządu, w celu podejmowania natychmiastowych działań;
20) ujawnianie i kontrola usunięcia przez wykonawców wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi na realizowanych zadaniach;
21) przyjmowanie i przekazywanie do odpowiednich służb zgłoszeń dotyczących usuwania pojazdów z pasa drogowego oraz bieżące uzupełnianie ewidencji tych zgłoszeń;
22) sporządzanie sprawozdań, analiz i innych informacji z realizowanych zadań oraz na potrzeby Wydziału Finansowo Księgowego;
23) opisywanie faktur i innych dokumentów księgowych od względem merytorycznym oraz przygotowywanie zleceń w ramach posiadanego zakresu obowiązków i czynności;
24) udzielanie odpowiedzi na korespondencję wpływającą związaną z powierzonymi obowiązkami, w tym na wnioski od mieszkańców oraz na interpelacje radnych;
25) przygotowywanie dokumentacji niezbędnych do przeprowadzania postępowań dotyczących zamówień publicznych;
26) udział w pracach komisji przetargowych powołanych do realizacji zdań Zarządu;
27) reprezentowanie Zarządu w kontaktach z interesantami w zakresie wykonywanych obowiązków służbowych.
28) wykonywanie innych zadań i poleceń przełożonych dotyczących pracy, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa lub umową o pracę.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Data zakończenia: 30.06.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLN
Opis wynagrodzenia: + wysługa lat od 5-20%
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Uprawnienia:
- znajomość pakietu MS Office
Inne wymagania: Wymagania niezbędne: wykształcenie: wyższe inżynierskie o specjalności transport lub budownictwo; staż pracy minimum 3 lata; prawo jazdy kategorii B; znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o znakach drogowych, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących instrukcji kancelaryjnej; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych; niekaralność/brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; Wymagania dodatkowe: znajomość: języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym, obsługi programów komputerowych (pakiet Mircosoft Office, Geoportal), urządzeń biurowych; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy: mile widziane; umiejętności zawodowe: obsługa programu AutoCad; predyspozycje osobowościowe: samodzielność, kreatywność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, sprawne organizowanie i planowanie pracy, sumienność, postawa etyczna, bezstronność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE WŁOCŁAWKU
NIP: 8883143333
REGON: 384814038
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ZIELNA 13/21, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Lidia Wierzbicka
Nr telefonu: 54 411 64 54 w. 101,120
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Szczegóły dotyczące procedury naboru na stronie https://mzidit.bipgov.net/p,2024-11-06_-_inspektor_ds_inzynierii_ruchu,4,58.html
Wymagane dokumenty
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
2) własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
3) wypełniony i własnoręcznie podpisany oryginalny kwestionariusz osobowy; 4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
a) posiadanym obywatelstwie polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
b) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych;
c) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
d) nieposzlakowanej opinii;
5) własnoręcznie podpisana klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy zawierająca wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zwartych w dokumentach aplikacyjnych, niezbędnych do realizacji procedury naboru,
6) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe**
7) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych**.
Termin, miejsce i forma składania dokumentów:
1) Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać:
a) osobiście w siedzibie Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku, ul. Zielna 13/21, pokój nr 111 (Sekretariat);
b) przesłać pocztą na adres:
Miejski Zarząd Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek
lub
c) przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem, iż przesłane w formie elektronicznej dokumenty aplikacyjne muszą być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Dokumenty aplikacyjne złożone w siedzibie Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku lub przesłane pocztą powinny znajdować się w zamkniętej kopercie z podaniem oznaczenia, jakiego naboru dotyczą.
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 listopada 2024 r.
O zachowaniu terminu złożenia dokumentów aplikacyjnych decyduje odpowiednio data złożenia do Miejskiego Zarządu Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku lub data stempla pocztowego.
Obowiązek informacyjny
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE l-.119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Infrastruktury Drogowej i Transportu we Włocławku, reprezentowany przez Dyrektora MZlDiT, z siedzibą we Włocławku przy ul. Zielnej 13/21;
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w MZlDiT we Włocławku możliwy jest pod numerem tel. 154/ 4116454 lub adresem email iod@mzidit.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. inżynierii ruchu w celu:
- realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru na podstawie.
- Kodeksu Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszego zatrudnienia na stanowisku urzędniczym (art. 9 ust 2 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych);
- archiwizacji na podstawie .
- ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
4) Pani/ Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
6) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres tej rekrutacji, przez 4 miesiące lub do cofnięcia zgody na przetwarzanie - w zakresie jakim została udzielona. Dokumenty aplikacyjne nieodebrane w wyżej wymienionym terminie zostaną przekazane do archiwum zakładowego i przechowywane zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Dokumenty aplikacyjne kandydata zatrudnionego w wyniku naboru, dołącza się do jego akt osobowych;
7) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 8) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 9) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu;
10) zgodnie z art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych informacje o wyniku naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej mzidit.bipgov.net oraz tablicy informacyjnej MZlDiT przez okres co najmniej 3 miesięcy;
11) podanie danych osobowych we wskazanym zakresie jest obligatoryjne w oparciu o przepisy skutkować będzie niemożnością przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon