Numer oferty: StPr/24/6359
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Zakres umowy obejmuje obsługę administracyjno-biurową (wsparcie księgowe) polegające w szczególności na: segregowaniu dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzaniu dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; wprowadzaniu do systemu finansowo-księgowego dokumentów;przygotowywaniu korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami; wypełnianiu formularzy i sporządzaniu zestawień; archiwizowaniu dokumentacji; zarządzaniu korespondencją biurową i dbaniem o płynną komunikację; organizacji spotkań i zarządzaniem kalendarzem; wsparciu w codziennych zadaniach administracyjnych, księgowych, kadrowo-płacowych; organizowaniu miejsca świadczenia zlecenia z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii. Wymiar czasu pracy : 145 h/ miesiąc
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w miesiącu: 145.0
Data rozpoczęcia: 28.11.2024
Data zakończenia: 27.11.2027
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Zawód: asystent do spraw księgowości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- dokładność, systematyczność, cierpliwość, praca w zespole,komunikatywność
- uczciwość
- obsługa poczty e-mail
- Komputer - nowoczesne formy komunikowania - e-mail, SKYPE, GG itp.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Monika Korbiel
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie p. 103a