Numer oferty: StPr/24/2638
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Brzeska 102A, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Poszukujemy pracownika do obsługi zamówień w sklepie internetowym zajmującym się sprzedażą odzieży damskiej. Do obowiązków należy:
- profesjonalna obsługa zamówień internetowych i klienta,
- precyzjne i dokładne zbieranie i pakowanie zamówień oraz wysyłanie ich do klientów,
- dbanie o wizerunek Butiku.
Praca od poniedziałku do piątku, sporadycznie w sobotę.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Data zakończenia: 28.02.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 do 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: - umiejętność pracy w zespole i szybkiego uczenia się,
- umiejętności obsługi komputera i poruszania się w social mediach,
- mile widziana znajomość programu do edycji zdjęć i filmów ( CapCut, Inshot itp.)
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: FHU TOMI-CARS ALEKSANDRA CZWARNOG
NIP: 8212445395
REGON: 363443934
Krótki opis działalności gospodarczej: Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, zwyłączeniem motocykli.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Brzeska 102A, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: ALEKSANDRA CZWARNOG
Nr telefonu: 500191356
E-mail: Tomicars@wp.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail