Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 20 listopada 2024 (środa)

Specjalista w sekcji finansowo-budżetowej - Pruszcz Gdański, pomorskie

Data dodania: 2024-11-06
Dodane przez: Gdański Urząd Pracy
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Numer oferty: StPr/24/9817

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Niepodległosći 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Obsługa programów księgowych. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, półrocznych i rocznych. Wystawianie przelewów dotyczących zapłat, przestrzeganie terminów zapłat. Przyjmowanie i kontrola dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów na kontach syntetycznych oraz analitycznych, sporządzanie obrotów i sald kont syntetycznych oraz analitycznych. Księgowanie dokumentów na kontach wydatków według podziałek klasyfikacji budżetowej, księgowanie dokumentów na kontach przychodów według podziałek klasyfikacji budżetowej. Dekretacja dokumentów księgowych, sporządzanie zestawień, nadanie numerów księgowych. Praca od wtorku do piątku, w godzinach 7:30-15:30 oraz w poniedziałki, w godzinach 8-16.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 25.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista administracji publicznej
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe (staż pracy przy wykształceniu średnim min. 3 lata, a przy wyższym 2 lata). Znajomość ustaw dotyczących: finansów publicznych, rachunkowości, systemu ubezpieczeń społecznych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Znajomość rozporządzeń: w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub publicznej, umiejętność obsługi komputera. Predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
NIP: 5932123324
REGON: 002836211
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-list motywacyjny,
-CV zawierające dane, o których mowa w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
-kserokopie świadectw pracy, dokumentów poświadczających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
-oświadczenia kandydata (własnoręcznie podpisane) o: posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo
ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Finansowo-Budżetowej w terminie do 20 listopada 2024 r. (tj.14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełniają wymagań formalnych nie będą informowane o kolejnym etapie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

opublikowano: 2024-11-06
Komentarze
 
Polityka Prywatności