Numer oferty: StPr/24/2107
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Inowrocławska 1, 88-126 Tuczno, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
– ewidencja akt osobowych pracowników – prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie raportów personalnych,
– ewidencja czasu pracy i zatrudnienia, naliczanie list płac,
– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu,
– przygotowanie dokumentów do ZUS,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 04.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: +premia
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista do spraw kadr
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- obsługa komputera - exel, word
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: znajomość programu kadrowo - płacowego Comarch ERP Optima, doświadczenie zawodowe na stanowisku
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PPHU HELMET S.NACKOWSKI W. NACKOWSKA SPÓŁKA JAWNA
NIP: 5560804268
REGON: 090058305
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Inowrocławska 1, 88-126 Tuczno, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie Zobacz na mapie
E-mail: biuro@helmet.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv, dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: biuro@helmet.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail