Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 22 listopada 2024 (piątek)

Główny księgowy - Chełm, lubelskie

Data dodania: 2024-11-04
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Pracodawca: Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne

Numer oferty: StPr/24/2454

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Jedność 43, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie rachunkowości placówek zgodnie z przepisami obowiązującymi jednostki budżetowe;
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym placówek;
- dysponowanie środkami pieniężnymi jednostek na rachunkach bankowych, dyspozycja otwierania, zamykania, zerowania rachunków bankowych;
- sporządzanie planów dochodów i wydatków, sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki, rocznego bilansu, rachunku zysków i strat;
- wdrażanie przepisów ogólnych w zakresie rachunkowości, inwentaryzacji, obiegu dokumentów, oraz innych dotyczących gospodarki finansowej i budżetowej;
- nadzór nad prawidłowością prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej, kontrola wykonania planu, zaangażowania wydatków do planu, obsługa programu finansowo księgowego;
- obliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie;
- obsługa uczestników PPK;
- prawidłowe archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych i płacowych;
- sporządzanie Rejestru VAT cząstkowego oraz sporządzanie na ich podstawie Deklaracji cząstkowej;
- przestrzeganie procedur kontroli zarządczej w zakresie spraw finansowo -księgowych;
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych;
- nadzór i wykonywanie innych prac z zakresu prowadzenia rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Data zakończenia: 30.04.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 200 PLN
Opis wynagrodzenia: + 450 zł dodatek funkcyjny

Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
  • Biegły rewident
  • Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
  • pomaturalne/policealne, ekonomiczne
  • średnie branżowe, ekonomiczne
Uprawnienia:
  • znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej
  • umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji
  • znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, sprawozdawczości budżetowej, prawa podatkowego
  • znajomość obsługi systemów finansowo - księgowych
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na danym stanowisku, dobra organizacja pracy, komunikatywność
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej
  • kursy księgowe doszkalające

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ : https://chcpdir_chelm.ssdip.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/34174_oferta-pracy-stanowisko-glowny-ksiegowy.html

Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
6) nieposzlakowana opinia;
7) spełnienie jednego z poniższych warunków:
a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości;
b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości;
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów;
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

2. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:
1) mile widziane ukończone kursy doszkalające;
2) znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej;
3) znajomość obsługi systemów finansowo-księgowych;
4) znajomość Systemu Bankowości Elektronicznej;
5) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz dyscypliny finansów publicznych;
6) znajomość regulacji prawnych w zakresie:
a) administracji samorządowej;
b) kodeksu postępowania administracyjnego;
c) sprawozdawczości budżetowej;
d) prawa podatkowego;
7) umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
8) umiejętność pracy w zespole, samodzielność pracy na danym stanowisku, dobra organizacja pracy, komunikatywność.

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Chełmskie Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie
NIP: 5632146232
REGON: 110711730
Krótki opis działalności gospodarczej: pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem i bez zakwaterowania
Adres www: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/?id=26&action=details&node_id=3115
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jedność 43, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 82 565 37 38
E-mail: domdzieckachelm@poczta.onet.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1) życiorys (CV);
2) list motywacyjny;
3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom, świadectwo, zaświadczenie);
4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe);
6) referencje (kserokopia);
7) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy;
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie;
9) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
10) oświadczenie o znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
11) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
12) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
13) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
14) oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na pracę na określonym stanowisku;
15) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia);
16) zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając CV na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych.
Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.

opublikowano: 2024-11-04
ostatnia zmiana: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności