Data dodania: 2024-10-31
Dodane przez: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Znajomość języków: niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Numer oferty: StPr/24/6252
WARUNKI PRACY i PŁACY
Zakres obowiązków: Wspieranie zespołu ds. obsługi klienta hiszpańsko- i niemieckojęzycznego w zarządzaniu relacjami z klientami. Współtworzenie standardów obsługi klienta, zajmowanie się złożonymi problemami. Praca nad projektami standaryzacji odpowiedzi poprzez tworzenie szablonów. Wspieranie działu CX i innych zespołów wewnętrznych poprzez pracę nad rozwojem, wdrażaniem i zarządzaniem polityką i procedurami.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 14.11.2024
Data zakończenia: 13.11.2027
Wynagrodzenie brutto: od 10 558,34 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: opiekun klienta
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
- doskonała organizacja pracy, wysoko rozwinięte zdolności w zakresie komunikacji interpersonalnej, dokładność, sumienność i dobra organizacja pracy własnej, umiejętność zarządzaniem czasem pracy, dobra znajomość pakietu MS Office
- biegła obsługa komputera i oprogramowania MS Office
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: znajomość obsługi Zendesk, 3CX, Genesys Cloud, Salesforce Service Cloud, Lucidcharts, MT4/MT5
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Piotr Gajda
Nr telefonu: 126868143
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie p. 103a