Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 30 listopada 2024 (sobota)

Konsultant ds. interwencji kryzysowej - Turek, wielkopolskie

Data dodania: 2024-10-17
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/0650

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Łąkowa 1, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Udzielanie doraźnej pomocy osobom i rodzinom doznającym przemocy oraz wszystkim osobom będącym w sytuacji kryzysowej w wyniku zdarzeń traumatycznych takich jak wypadki, nieuleczalna choroba, śmierć osoby bliskiej, katastrofy, klęski żywiołowe, itp., a także będących w kryzysie psychospołecznym (bezrobocie, bezdomność, trudności mieszkaniowe, zagrożenie eksmisją).
2. Przyjmowanie zgłoszeń lub sygnałów o sytuacjach kryzysowych i reagowanie na nie w celu udzielenia odpowiedniej pomocy.
3. Prowadzenie telefonicznych interwencji kryzysowych.
4. Prowadzenie wyjazdowych interwencji kryzysowych.
5. Udzielanie porad i konsultacji.
6. Świadczenie poradnictwa, wsparcia.
7. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji merytorycznej związanej z interwencją.
8. Realizacja zadań wynikających z ustawy
o przeciwdziałaniu przemocy domowej.
9. Udział w opracowaniu Powiatowego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej i Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej.
10. Udział w opracowaniu Powiatowego Programu Korekcyjno Edukacyjnego dla Osób Stosujących Przemoc Domową.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.25
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10.0
Data rozpoczęcia: 18.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: specjalista zarządzania kryzysowego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelowi na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego winny posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) posiada wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia praca socjalna lub inny kierunek uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie interwencji kryzysowej lub przeciwdziałania przemocy domowej.

Wymagania dodatkowe:
1) kandydat posiada szkolenia kwalifikacyjne w zakresie interwencji kryzysowej i w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej,
2) kandydat posiada uprawnienia do prowadzenia programu korekcyjno edukacyjnego dla osób stosujących przemoc domową,
3) znajomość problematyki z zakresu interwencji kryzysowej ze szczególnym uwzględnieniem zjawiska przemocy domowej oraz uzależnień,
4) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dyspozycyjność, odpowiedzialność i systematyczność,
5) dyspozycyjność i mobilność w dotarciu do środowiska pracy (prawo jazdy kat. B).

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TURKU
NIP: 6681725172
REGON: 311022966
Krótki opis działalności gospodarczej: pomoc i opieka społeczna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Łąkowa 1, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: 1. Życiorys zawodowy (CV).
2. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności oraz spełnienie dodatkowych wymagań.
4. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie przedłożenie przez kandydata zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego).
5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych .
6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 2016.05.04), ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1135).

Dokumenty można składać w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Turku, ul. Łąkowa 1, 62-700 Turek Sekretariat (pokój nr 2).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2024-10-31
ostatnia zmiana: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności