Numer oferty: StPr/24/2040
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Wykształcenie: wyższe I lub II stopnia; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntów (ustanowionych bezprzetargowo
i wyłonionych w wyniku przetargu):
a) dzierżawy gruntów rolnych,
b) dzierżawy gruntów z przeznaczeniem pod drobne uprawy rolne (tereny rekreacyjne),
c) dzierżawy gruntów związanych z obiektami handlowymi,
d) przyjmowanie wniosków, przygotowywanie umów dzierżawy, aneksów do umów,
e) wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygujące
i rachunki),
f) stała kontrola wpływu opłat za dzierżawy,
h) księgowanie wpływów,
i) prowadzenie bieżącej korespondencji z dzierżawcami, wysyłanie do stron przypomnień
o upływającym terminie dzierżawy, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty,
j) przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności,
k) przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodów
w zakresie dzierżaw,
l) współpraca ze Strażą Miejską (udzielanie informacji o dzierżawach, dzierżawcach
i powierzchni dzierżawy),
m) kontrola terenowa dzierżawionych nieruchomości pod względem dbałości o estetykę
i utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z umów dzierżaw,
n) wykonywanie kontrolnych pomiarów wydzierżawionych gruntów .
2. Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonych
spraw.
3. Współpraca z innymi Wydziałami Urzędu.
4. Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.
5. Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.
6. Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.
7. Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Komunikacji Administracji Publicznej
(SEKAP).
jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLN
Opis wynagrodzenia: brutto + dodatek za wieloletnią pracę zgodnie z obowiązującymi przepisami i udokumentowanym stażem pracy (od 5% do 20%)
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Urząd Miasta Knurów
NIP: 6311001507
REGON: 000526297
Krótki opis działalności gospodarczej: Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu: Elżbieta Wróbel
Nr telefonu: 32 441 97 12
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Oferty można przesyłać drogą pocztową lub składać osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Miasta
Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5 w nieprzekraczalnym terminie do 15 listopada 2024 r.,
w zamkniętych i zaadresowanych kopertach, opatrzonych adnotacją: Nabór kandydatów na wolne
stanowisko urzędnicze Podinspektora w Wydziale Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami
i Rolnictwa Nr oferty: OR.II.2110.20.2024 oraz informacją o nadawcy.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, Termin: do 30.11.2024r