Numer oferty: StPr/24/1805
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 3/ H-22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja zakupów materiałów i usług, negocjowanie warunków współpracy z dostawcami, monitorowanie stanów magazynowych i optymalizacja zapasów, współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia ciągłości produkcji, analiza rynku dostawców i poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia,
składanie i monitorowanie zamówień u naszych dostawców. Aktywna pomoc w bieżących projektach, wprowadzając swoje świeże spojrzenie i kreatywne rozwiązania. Przygotowywanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji z potencjalnymi dostawcami, obsługa systemu magazynowo-sprzedażowego (kontrola stanów magazynowych, rotacja towarów, zakładanie indeksów).
Współpraca ze wszystkimi działami w firmie weryfikacja dostępności towarów, pomoc w bieżących tematach,wyjazdy na delegacje służbowe (krajowe i zagraniczne)
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 do 4 600 PLN
Opis wynagrodzenia: Pracodawca oferuje:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
Szkolenia.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali zaopatrzeniowcy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: materiałoznawstwo lotnicze, logistyka, zarządzanie, ekonomia, kierunki techniczne, minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość procesów zakupowych i umiejętność negocjacji, dobra znajomość języka angielskiego, umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach, praktyczna znajomość MS Office, w szczególności Excel, prawo jazdy kat. B lub wyższa mile widziana, dyspozycyjność (możliwa praca w weekendy).
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: AIR-PARTNER Kasprzak Robert
NIP: 8171291126
REGON: 830448465
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wojska Polskiego 3/ H-22, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
E-mail: rekrutacja@air-partner.eu
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie Cv oraz listu motywacyjnego na adres rekrutacja@air-partner.eu do dnia 25.11.2024
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail