Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 08 listopada 2024 (piątek)

Księgowa - Świnoujście, zachodniopomorskie

Data dodania: 2024-10-29
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Ekonomiczny, wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomiczny

Numer oferty: StPr/24/0612

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1.Prowadzenie dokumentacji płacowej, w tym nanoszenie bieżących zmian w składnikach wynagrodzeń pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie na podstawie przedłożonych dokumentów,
2. sporządzanie list płac pracowników MOPR,
3. prowadzenie ewidencji podatku dochodowego od osób fizycznych i rozliczanie z Urzędem Skarbowym (wywtawianie PIT-4R, PIT-8AR, PIT- 11),
4. sporządzanie i przekazywanie do ZUS dokumentów zgłoszeniowych zatrudnianych pracowników i zleceniobiorców ( ZUS, ZZA,ZCNA, ZIUA,ZWUA)
5. naliczanie i rozliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenia zdrowotne ( m.in. DRA,RSA,RCA,RZA,RPA),
6. sporządzane informacji o danych do ustalenia składki na ubezpieczenia wypadkowe ( ZUS IWA)
7. wystawienie zaświadczeń o dochodach pracowników zatrudnionych w MOPR,
8. prowadzenie dokuemtacji wynagrodzeń,
9. sporządzanie poleceń przelewów do banku na podstawie sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty dokumentów finansowych,
10. kwalifikowanie dokonywanych wydatków na właściwe rozdziały i paragrafy zgodnie z obowiązującą szczegółową klasyfikacją dochodów i wydatków,
11. dekreacja dokumentów finansowo-księgowych,
12. sporządzanie dokuemntacji związanej z regulacją należności wobec PFRON,
13. sporządzanie obowiązujących sprawozdań i analiz z zakresu prowadzonych spraw (m.in. Z-03, Z-06)
14. Znajomość przepisów prawnych i orzecznictwa obowiązujących na stanowisku pracy,
15. wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego i Dyrektora MOPR.

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.5
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 80.0
Data rozpoczęcia: 25.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 2 850 PLN
Opis wynagrodzenia: - dodatek za wysługę lat od 5% do 20%
- dodatek motywacyjny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, kierunek: Ekonomiczny
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomiczny

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: O stanowisko mogą ubiegać być osoby, która:
1. posiadają m obywatelstwo polskie,
2. mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,
3. nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskrażenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. cieszą się nieposzlakowaną opinią,
5. posiadają wykształócenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne i co najmniej 2 letni staż zawodowy.


Doświadczenie zawodowe: wymagane
Umiejętności - uprawnienia: wymagane
Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Świnoujście, ul. Dąbrowskiego 4 pok. 314 II piętro

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
NIP: 8551494769
REGON: 005473105
Krótki opis działalności gospodarczej: opieka socjalna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Ciechanowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście

opublikowano: 2024-10-29
ostatnia zmiana: 2024-10-31
Komentarze
 
Polityka Prywatności