Numer oferty: StPr/24/0610
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rachunkowości MOPR zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz zgodnie z art. 54 ust. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, w szczególności:
a) prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,
b) okresowe ustalania lub sprawdzanie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów oraz ystalanie wyniku finansowego,
c) sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
d) gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji w sposób zabezpieczający ją przed dostępem osób nieuprawnionych , zaginięciem lub zniszczeniem,
e) sporządzenie analiz i lanowanie budżetu MOPR,
2. wykonywanie dospozycji środkami pieniężnymi z rachunków bankowych jednostki obsługiwanej, zgodnie z udzielonym upoważnieniem do tych czynności,
3. nazdór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów księgowych,
4. dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym MOPR,
5. zapewnienie prawidłowego obiegu, ewidencji i przechowywania dokumentów,
6. inicjowanie i opracowywanie projektów jako bezpośredni przełożony,
7. opracowywanie procedur i podnoszenie jakości usług świadczonych przez MOPR,
8. nadzór nad pracą pracowników jako bezpośredni przełożony,
9. przygotowaniem sporządzanie i rozliczannie dokuemntacji inwentaryzacyjnej MOPR,
10. prowadzenie teczek zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt,
11. nadzó nad oproacowywaniem projektówplanów finansowych, dochodów i wydatków MOPR, dostosowywanie w/w planów do zmian w budżecie miasta,
12. w uzgodnieniu z kierownikami działów opracowywanie projeków uchwał i zarządzeń dotyczących zmian w planach finansowych.
3. nadzór nad sporządzaniem list wynagrodzeń.
14. analiza kosztów funkcjowania MOPR,
15. sporządzanie rocznhych planów kontroli wewnętrznej.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 7 370 PLN
Opis wynagrodzenia: - dodatek za wysługę lat od 5% do 20%
- dodatek funkcyjny
- dodatek motywacyjny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- pomaturalne/policealne, kierunek: Ekonomiczny
- wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomiczny
- średnie zawodowe, kierunek: Ekonomiczny
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Głównym księgowym może być osoba, która:
1. ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finasów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwsko działaności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodoności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
Kierunek/specjalność:
1. ukończył(a) ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmnieej 3 -letnią praktykę w księgowości.
2. ukończył(a) średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6- letnią praktykę w księgowości,
3. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
4. posiada certyfikat księgowy uprawnijący do usługowegoo prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świdectwo kwalifikacyjne uprawnijące do usługowego prowadzaenia ksiąg rachunkowych.
Doświadczenie zawodowe: wymagane
Umiejętności - uprawnienia: wymagane
Praca w godzinach: 7:30 - 15:30
Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Świnoujście, ul. Dąbrowskiego 4 pok. 314 II piętro
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
NIP: 8551494769
REGON: 005473105
Krótki opis działalności gospodarczej: opieka socjalna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Dąbrowskiego 4, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Aneta Ciechanowska
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście