Serwis Wyszukiwarka ofert pracy na podstawie CBOP - dział praca
Data ważności ogłoszenia: 22 listopada 2024 (piątek)

Podinspektor ds. budownictwa - Grębocice, dolnośląskie

Data dodania: 2024-10-28
Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Pracodawca: Urząd Gminy Grębocice
Wymagania niezbędne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)

Numer oferty: StPr/24/1811

WARUNKI PRACY i PŁACY

Miejsce pracy: Głogowska 3, 59-150 Grębocice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie planów inwestycyjnych na rok budżetowy.
2. Wnioskowanie o zabezpieczenie środków finansowych na inwestycje.
3. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem zamówienia i odbiorem dokumentacji projektowej.
4.Nadzorowanie i koordynowanie współpracy z powiatowymi jednostkami w zakresie wymaganym do prawidłowego realizowania inwestycji i remontów.
5. Nadzorowanie i koordynowanie prac przygotowawczych oraz uczestniczenie w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty inwestycyjne i remontowe.
6. Sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem prawidłowości oraz kompletności.
7. Reprezentowanie gminy w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia.
8. Nadzorowanie i sprawdzanie sporządzanych analiz i sprawozdań.
9. Nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych.
10. Koordynowanie prac związanych z organizowaniem i uczestniczeniem
w przeglądach pogwarancyjnych.
11. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem
dokumentacji i wyłonieniem inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań.
12. Sprawdzenie wzoru umowy na realizację zadania wraz z uzyskaniem weryfikacji pod względem prawnym.
13. Sprawdzenie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie inwestycji.
14. Nadzór nad wykonawstwem umów w zakresie zgodności z harmonogramem rzeczowo- finansowym.
15. Przygotowywanie dokumentacji z realizowanych obiektów budowlanych do eksploatacji użytkownikom w tym dokumentów PT.
16. Współpraca z biurem projektów oraz z biurem geodezyjnym w zakresie opracowywanych dokumentacji.
17. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji zabytków.
18. Prowadzenie książek obiektów budowlanych.
19. Dokonywanie w ramach zadań wskazanych w zakresie czynności i
podejmowanych w oparciu o zamówienia publiczne, następujących czynności zastrzeżonych dla Kierownika Zamawiającego w postępowaniu oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia|: opisanie przedmiotu zamówienia publicznego,
ustalenie wartości zamówienia publicznego lub jego części,
opisanie sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, określenie kryteriów oceny ofert, Wykonywanie obowiązków związanych z przepisami dotyczącymi obowiązkowego raportowania schematów podatkowych , o których mowa w art. 86a i następnych Ordynacji Podatkowej / dalej obowiązki MDR/ w szczególności :
1.Zapoznanie się z przepisami dotyczącymi obowiązków MDR.
2. Śledzenie zmian w przepisach dotyczących obowiązków MDR.
3. Kształcenie w zakresie obowiązków MDR w szczególności poprzez
uczestniczenie w szkoleniach, lekturę fachowych periodyków bądź literatury.
4. Stałe monitorowanie operacji gospodarczych oraz finansowych Gminy pod kątem obowiązków MDR oraz stałe monitorowanie wszelkich zdarzeń
mogących wypełnić status schematu podatkowego oraz informowanie zespołu MDR o każdym podejrzeniu zaistnienia zdarzenia MDR.
5. Udzielanie informacji na temat operacji gospodarczych Gminy, co do których zachodzi podejrzenie, iż stanowią one zdarzenie rodzące obowiązki MDR.
6. Bieżące monitorowanie i analiza przestrzegania przepisów dotyczących MDR oraz zasad postępowania określonych w procedurze.
21. Nadzór i realizacja budżetu gminy zgodnie z planem finansowym. Angażowanie środków finansowych w ramach posiadanego planu finansowego w programie Zaangażowanie.
22. Realizacja innych zadań ustalonych w uchwałach Rady Gminy i zarządzeń Wójta lub zleconych przez Wójta oraz przez Skarbnika Gminy.
23. Ścisła współpraca z Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego dotycząca wykonywania zadań obronnych oraz zadań z zakresu zarządzania kryzysowego
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 15.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik biurowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE

WYMAGANIA

Wymagania konieczne

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)

Wymagania pożądane

Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Preferowana inż. sanitarna, budownictwo

Pozostałe wymagania

Inne wymagania: znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, rzetelność i samodzielność w wykonywaniu zadań.
-Terminowość, odpowiedzialność i skrupulatność.
-Wysoka kultura osobista.
-Stosowanie zasad etykiety w relacjach służbowych
-Umiejętność radzenia sobie ze stresem oraz pracą pod presją czasu.
-Wysokie umiejętności interpersonalne, w tym komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

DANE PRACODAWCY

Pracodawca: Urząd Gminy Grębocice
NIP: 6931613914
REGON: 005393360
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Głogowska 3, 59-150 Grębocice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: EDYTA JAKUBOWSKA-LEŚNIAK
Nr telefonu: 768315501
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, PODANIE, ŚWIADECTWO PRACY, DOKUMENTY POTWIERDZAJACE WYKSZTAŁCENIE
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

opublikowano: 2024-10-28
ostatnia zmiana: 2024-11-21
Komentarze
Polityka Prywatności