Numer oferty: StPr/24/1382
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Praca wiąże się z odbieraniem połączeń przychodzących od klientów. Podczas połączenia konsultant jest zobowiązany do udzielania informacji o fakturach, płatnościach, wprowadzenia zmian na kontach klientów zgodnie z ich dyspozycją oraz zgłaszania/rozwiązywania problemów klientów (w tym problemów technicznych).
Godziny pracy między 7 a 23 (elastyczny grafik)
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 28,1 PLN
Opis wynagrodzenia: 28,10 zł brutto/h + premia (max 500 zł brutto).
Elastyczny wymiar czasu pracy minimum 84 godziny miesięcznie z możliwością pracy 168 godzin w miesiącu.
Zawód: pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Dobra obsługa komputera, komunikatywność.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
NIP: 7393356073
REGON: 519557070
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Krystyna Gałazin
Nr telefonu: 887055140
E-mail: krystyna.galazin@transcom.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail