Numer oferty: StPr/24/2562
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Brzeska 149, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Wystawianie, weryfikacja, ewidencja i dekretacja faktur kosztowych, sprzedażowych, dokumentów prostych, rozliczeń walutowych m.in.: weryfikacja i księgowanie dokumentów zakupu, kwalifikacja kosztów, księgowanie dokumentów prostych, weryfikacja i księgowanie faktur sprzedaży, weryfikacja i księgowanie ewidencji kasowej, księgowanie wyciągów bankowych, przygotowywanie przelewów, księgowanie kompensat, monitorowanie terminów płatności zarówno należności, jak i zobowiązań, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
prowadzenie ewidencji płatności elektronicznych. Współpraca przy sprawozdaniach okresowych (wewnętrznych i zewnętrznych). Przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby wewnętrznej i zewnętrznej sprawozdawczości.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 04.11.2024
Data zakończenia: 04.08.2027
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia: - podana wysokość wynagrodzenia jest ORIENTACYJNA, podlega podwyższeniu dla osób posiadających doświadczenie zawodowe i oczekiwane kwalifikacje
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: doświadczenia na stanowisku Księgowego lub Samodzielnego Księgowego mile widziane. Znajomości oraz umiejętności zastosowania zagadnień ustawy o rachunkowości, obowiązujących przepisów podatkowych.
Mile widzialna znajomość systemów Optima. Mile widziana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Zaangażowania w pracę zespołu, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu. Samodzielność, dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość oraz zdolność analitycznego myślenia. Komunikatywność, umiejętność dobrej współpracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Dyspozycyjność w trakcie zamykania miesiąca.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PROFISPED NASIŁOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
NIP: 8212489091
REGON: 140940000
Krótki opis działalności gospodarczej: Jesteśmy firmą transportową, która latami zbierała doświadczenie na rynku europejskim. W naszej historii widzieliśmy jak dynamicznie zmienia się rynek transportowy i jak niestabilna potrafi być światowa gospodarka. Wszystkie wyzwania z jakimi przyszło nam się spotkać okazały się dla nas szansą na dalszy rozwój. Dziś, kiedy patrzymy na naszą flotą kilkuset ciągników siodłowych i naczep dostrzegamy jak ważne okazało się długofalowe planowanie, nawiązywanie zażyłych relacji z naszymi klientami, know-how w transporcie drogowym i jak cenni są ludzie, którzy zbudowali swoim profesjonalizmem markę PROFISPED. Jesteśmy wizjonerami lepszej przyszłości i nigdy nie rezygnujemy z jakości oraz najnowszych rozwiązać właśnie po to, by nasi klienci mogli nam zaufać w obszarze transportu, logistyki i spedycji.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Brzeska 149, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
E-mail: kadry@profisped.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV, dokumenty potwierdzająe kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail