Numer oferty: StPr/24/1202
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Łużycka 1 A, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Koordynowanie czynności kancelaryjnych, archiwizacyjnych. Przygotowywanie umów cywilnoprawnych, zlecenie itp. Nadzorowanie rozliczania kart drogowych.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 12.11.2024
Data zakończenia: 11.11.2025
Wynagrodzenie brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: technik administracji*
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe w administracji - min. 1 rok.
Umiejętność: archiwizacja, kadry.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii
NIP: 5551787582
REGON: 092364294
Krótki opis działalności gospodarczej: inspekcja weterynaryjna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Łużycka 1 A, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Łangowska
Nr telefonu: 660 782 240
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon