Numer oferty: StPr/24/0987
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Słoneczna 35, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: WYMAGANIA: staż pracy minimum 3 lata, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie.
Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), niekaralność, wykształcenie wyższe.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
1. Przygotowywanie, planowanie oraz nadzór nad realizacją wieloletniego planu rozwoju
i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
2. Sprawdzanie prawidłowości przygotowanych przez projektantów materiałów do decyzji administracyjnych oraz weryfikacja dokumentacji projektowej,
3. Przygotowywanie dokumentów merytorycznych do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a także udział w pracach komisji przetargowych,
4. Nadzór nad realizacją procesów inwestycyjnych, weryfikacja uzgodnień dokumentacji technicznej,
5. Organizowanie i uczestniczenie w naradach i spotkaniach dotyczących dokumentacji projektowych, wykonywanych robót budowlanych oraz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
6. Prowadzenie monitoringu i raportowania rzeczowo, finansowego i ekologicznego inwestycji,
7. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi uczestniczącymi w procesie realizacji inwestycji, a także postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
8. Przygotowywanie i analiza bieżących dokumentów formalno-prawnych związanych
z pozwoleniami wodno-prawnymi, sprawozdaniami, kierunkiem rozwoju ujęć wody
i sieci wodno-kanalizacyjnych, gospodarki ściekowej,
9. Sprawowanie nadzoru nad powierzonymi dokumentami, ich prawidłowym obiegiem
i terminowym przekazywaniem, a także gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji,
10. Sporządzanie umów ( przedwstępnych, przyrzeczonych itp.), wykup sieci od jednostek prawnych i osób prywatnych,
11. Przygotowanie umów dotyczących postępowań przetargowych,
12. Kontrolowanie i raportowanie sprzedaży Agro Mineral Produkt oraz innych produktów
i usług ZWiK.
13.Weryfikacja i protokolarny odbiór dokumentacji projektowych,
14.Sporządzanie kosztorysów do inwestycji prowadzonych przez PGKiM (w przypadku konieczności zastępstwa),
dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl
okres próbny 3 m-ce
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 23.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: analityk inwestycyjny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
- dobra organizacja
- sumienność
- dyspozycyjność
- dokładność
- zaangażowanie
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: staż pracy minimum 3 lata, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), niekaralność
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6211002080
REGON: 25046865000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Marzena Płonka
E-mail: kadry@pgkimkrotoszyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i podanie złożyć w siedzibie firmy (ul. Rawicka 41) lub wysłać e-mailem
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV i podanie złożyć w siedzibie firmy