Numer oferty: StPr/24/1300
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Przejazdowa 22, 05-800 Pruszków, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Telefoniczny kontakt z klientem. Tworzenie oraz analizowanie zestawień w excel. Wprowadzanie, aktualizowanie i monitorowanie danych w systemie SAP. Tworzenie raportów oraz generowanie zestawień z wykorzystaniem modułów SAP. Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługa klienta i analizą danych. Praca w trybie hybrydowym, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Pracodawca preferuje kontakt mailowy w celu umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 22.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Poziom wykształcenia- średnie ogólnokształcące. Wymagana znajomość obsługi komputera - pakiet programów office. Mile widziana znajomość systemu SAP. Konieczna znajomość języka angielskiego w mowie na poziomie A2, w piśmie na poziomie A1. Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Impact Clean Power Technology S.A.
NIP: 5252501081
REGON: 142846310
Krótki opis działalności gospodarczej: Produkcja
Adres www: www.icpt.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: ŚWIĘTOKRZYSKA 30/63, 00-116 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Sosnowska-Zawada
Nr telefonu: 22 758 68 65
E-mail: agnieszkasosnowska@icpt.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV lub skierowanie
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail