Numer oferty: StPr/24/2665
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: 40-001 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - Pomoc przy montażu instalacji sanitarnych, kanalizacyjnych, C.O.
- Praca na budowach na terenie województwa śląskiego.
- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 21.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 28,1 PLN
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie: od 28,10 zł/brutto/godzina + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania: Czasowo-premiowy ze staw. godz
Zawód: monter instalacji i urządzeń sanitarnych
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: TAK
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- brak lub niepełne podstawowe
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: FS INSTALACJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
NIP: 6342859220
REGON: 363992782
Krótki opis działalności gospodarczej: WYKONYWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH. PRODUKCJA APARATURY ROZDZIELCZEJ I STEROWNICZEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Żeliwna 41, 40-599 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Wojciech Syganiec
Nr telefonu: 32-793-69-71, 602-126-954
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV - Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-793-69-71, 602-126-954) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Feliksa Bocheńskiego 74, 40-847 Katowice).
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny celem ustalenia spotkania z pracodawcą., Godziny : 7:00-15:00 - KONIECZNIE ZABRAĆ CV !!!