Numer oferty: StPr/24/2472
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Partyzantów 2, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem pracowników, znajomość prawa pracy, prowadzenie dokumentacji spraw osobowych pracowników, RODO, prowadzenie sekretariatu, administrowanie majątkiem Orkiestry, dbałość o warunki socjalno bytowe pracowników, sprawy gospodarcze, prowadzenie dokumentacji samochodowej
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 600 PLN
Opis wynagrodzenia: plus dodatki
Zawód: kierownik działu administracyjno-gospodarczego
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Uprawnienia:
- znajomość przepisów kadrowych
- obsługa komputera
Wymagania pożądane
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Znajomość prawa pracy, umowa zlecenie tylko na czas próby później umowa o prace.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Orkiestra Symfoniczna im. Karola Namysłowskiego w Zamościu
NIP: 9221071428
REGON: 000811833
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Partyzantów 2, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie Zobacz na mapie
E-mail: ork.symfoniczna@namyslowiacy.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail