Numer oferty: StPr/24/1056
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: NIEKŁADZKA 5, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: Prowadzenie ksiąg rachunkowych, księgowanie transakcji gospodarczych, rozliczanie inwentaryzacji, sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań i bilansów finansowych oraz inne elementy z zakresu obowiązków ustalone przez prawo. Nadzór nad archiwizowaniem dokumentów oraz ich kontrola.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Zawody:
- Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Umiejętność 2] : oraz umiejętność pracy z dużą ilością danych.
[Umiejętność 1] : Biegła obsługa programów komputerowych. Dokładność, terminowość, cierpliwość, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: PHU BUDEX ADAMOWICZ, DĄBROWSKI, SIEMASZKO SPÓŁKA JAWNA
NIP: 8571526567
REGON: 81105637500000
Krótki opis działalności gospodarczej: SPRZEDAŻ HURTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: NIEKŁADZKA 5, 72-300 Gryfice, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Urszula Stężała
Nr telefonu: 602110684
E-mail: ksiegowosc@posejdon-rewal.com
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail