Numer oferty: StPr/24/1037
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Władysława Sikorskiego 17, 38-460 Jedlicze, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - zarządzanie projektem od strony technicznej i finansowej,
- planowanie i kontrolowanie budżetu projektu,
- zapoznanie się z wymaganiami dokumentacji technicznej,
- nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót zgodnie z przyjętym harmonogramem, udział w opracowywaniu harmonogramu,
- wnioskowanie i uzgadnianie z przełożonym ewentualnych podwykonawców,
- nadzór nas sporządzaniem dokumentacji prowadzonego projektu oraz raportowanie,
- nadzór nad zadaniami wykonywanymi w ramach projektu,
- nadzór nad zamówieniami oraz zakupami,
- bezpośredni kontakt i współpraca z inwestorami oraz podwykonawcami,
- analiza ryzyka, opracowywanie działań zapobiegawczych i naprawczych, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu,
- protokolarne przejmowanie od zamawiającego placu budowy,
- nadzór nad przekazywaniem do realizacji oraz przechowywanie po zakończeniu robót dokumentacji techniczno-roboczej na zlecone roboty,
- uzgadnianie z inspektorem nadzoru konieczności wykonania robót dodatkowych, przeprowadzanie analizy i opisu robót oraz przedkładanie inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia,
- nadzorowanie właściwego wykorzystania sprzętu i środków transportu
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 500 do 8 000 PLN
Opis wynagrodzenia: + ryczałt za nadgodziny
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: kierownik projektu
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), techniczne
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: dyspozycyjność do pracy na projektach krajowych i zagranicznych,
dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami (najlepiej w branży rafineryjno-petrochemicznej),
umiejętność koordynowania działań wieloosobowego zespołu,
zdolności planistyczne i analityczne,
duża komunikatywność i zdolności negocjacyjne,
systematyczność i mocne zorientowanie na osiąganie celów, mile widziane: kursy zarządzania oraz uprawnienia SCC
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Naftoremont-Naftobudowa Sp. z o.o.
NIP: 5252368943
REGON: 140593106
Krótki opis działalności gospodarczej: Firma produkcyjno-budowlano-usługowa. Specjalizuje się w prefabrykacji i montażu kompletnych urządzeń oraz instalacji przemysłowych, a także ich remontach i modernizacjach. Oferuje swoje usługi zarówno w kraju, jak i zagranicą.Działa w gałęziach przemysłu: rafineryjnego, petrochemicznego, chemicznego, energetycznego i innych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Zglenickiego 46, 09-411 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Magdalena Kopińska
Nr telefonu: 882 825 659
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV należy kierować na adres: magdalena.kopinska@polimex.pl
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: telefon