Numer oferty: StPr/24/1040
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTÓW, UZUPEŁNIANIE BRAKÓW, KONTROLA ASORTYMENTU, PRZYGOTOWANIE ZAMÓWIEŃ PRZESYŁANYCH DO KONTRAHENTÓW W CHINACH, KONTAKT TELEFONICZNY I MAILOWY Z KONTRAHENTAMI W CHINACH I CHIŃSKIMI FIRMAMI W POLSCE, SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ U CHIŃSKICH DOSTAWCÓW, WYKONYWANIE INNYCH PRAC ZLECONYCH PRZEZ PRZEŁOŻONYCH.
Praca w godz: 9-17
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 02.12.2024
Data zakończenia: 01.12.2027
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Znajomość języków:
- chiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: [Inne] : wykształcenie średnie każde, staż pracy na stanowisku ASYSTENT SPRZEDAŻY lub pokrewnym
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: 1 Maja 3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie Zobacz na mapie
Osoba do kontaktu: Anna Kowalska
Nr telefonu: 158230030 w. 111
E-mail: anna.kowalska@idsl.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Brak danych.