Numer oferty: StPr/jokr/24/1153
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Główna 125, 32-608 Osiek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: 1. Pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudniej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacyjne pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.
2. Pobudzanie społecznej aktywności i inspirowanie działań samopomocowych w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych osób, rodzin i środowisk społecznych.
3. Współuczestniczenie w inspirowaniu, opracowaniu, wdrożeniu oraz rozwijaniu regionalnych i lokalnych programów pomocy społecznej ukierunkowanych na podniesienie jakości życia.
4. Praca socjalna oraz zawieranie kontraktów socjalnych z Klientami (dokumentowanie).
5. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych i prowadzenie niezbędne dokumentacji wymaganej do przyznania świadczeń pomocy społecznej.
6. Obsługa programu POMOST
7. Pisanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących przyznanych świadczeń z pomocy społecznej oraz decyzji odmownych, zmieniających, uchylających.
8. Wydawanie Klientom Ośrodka decyzji administracyjnych.
9. Przygotowywanie list wypłat Klientom na podstawie przyznanych decyzji administracyjnych.
10. Prowadzenie rejestru spraw zgodnie z przyjętą w Ośrodku Instrukcją Kancelaryjną.
11. Wykonywanie innych czynności z polecenia Kierownika GOPS
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 1.0
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40.0
Data rozpoczęcia: 04.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 400 PLN
Opis wynagrodzenia: (uzależnione od stopnia specjalizacji zawodowej) + dodatek stażowy + dodatek za pracę w terenie 400zł.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: pracownik socjalny
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania
Inne wymagania: Wymagane kwalifikacje do wykonywania zawodu pracownika socjalnego określa art. 116 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j.: Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.)
Zgodnie z ww. artykułem pracownikiem socjalnym może być osoba, która spełnia co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków:
1) posiada dyplom ukończenia kolegium pracowników służb społecznych,
2) ukończyła studia wyższe na kierunku praca socjalna,
3) do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończyła studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie.
WYJAŚNIENIA:
1) osoby, które przed dniem 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne lub socjologia, mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego.
2) osoby, które w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 12 maja 2004 r. o pomocy społecznej, tj. w dniu 1 maja 2004 roku kontynuowały studia magisterskie na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia lub socjologia i ukończyły te studia do dnia 31 października 2007 r. bez względu na ukończoną podczas studiów specjalność mogą wykonywać zawód pracownika socjalnego.
3) osoby, które rozpoczęły realizację specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego począwszy od dnia 1 października 2008r., a dyplom ukończenia studiów uzyskały w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 grudnia 2013 r. muszą udokumentować zrealizowane wymagania wprowadzone przepisami rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 stycznia 2008 r. w sprawie specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego realizowanej w szkołach wyższych (Dz. U. z 2008 r. nr 27 poz. 158).
Rozporządzenie określa wykaz godzin przedmiotów (330 godzin) oraz praktyk zawodowych (240 godzin) niezbędnych do zaliczenia w celu uznania kwalifikacji do zatrudnienia na stanowisku pracownika socjalnego.
Miejsce wykonywania pracy: praca na terenie Gminy Osiek.
Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OSIEKU
NIP: 5491049069
REGON: 357155594
Krótki opis działalności gospodarczej: Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Główna 125, 32-608 Osiek, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: (33) 845 82 03
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny;
2. CV przebieg dotychczasowego zatrudnienia oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe), wykształcenie;
3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku);
4. Kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia (gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku), oraz
5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych w obecnym procesie rekrutacyjnym prowadzonym przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku;
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO;
7. Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie.
8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
9. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe
10. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Oświadczenia, o których mowa powyżej w pozycji od 5) do 8) mogą być zawarte w następujący sposób: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku zawartych w aplikacji w celu wykorzystania ich w obecnym procesie rekrutacyjnym".
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku zawartych w CV oraz załączonych do niego dokumentach (wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO)". "Oświadczam, że zapoznałam/em się z obowiązkiem informacyjnym o przetwarzaniu moich danych osobowych, przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku, w procesie rekrutacyjnym".
Wszystkie oświadczenia muszą zawierać czytelny podpis kandydata.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: w Sekretariacie GOPS Osiek ul. Główna 125 biuro nr 13
Informacje dodatkowe można uzyskać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Osieku, tel. 33 84 58 203 lub pod nr 33 84 58 258.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta