Numer oferty: StPr/24/0537
WARUNKI PRACY i PŁACY
Miejsce pracy: Jana Lipperta 10, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Zakres obowiązków: - prowadzenie pełnej księgowości, rachunkowości i finansów jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
- sporządzanie sprawozdań finansowych oraz bilansu w obowiązujących terminach,
- opracowanie i realizacja planów finansowych, budżetowych,
- prowadzenie dokumentacji podatkowej, płacowej i kadrowej,
- sporządzanie informacji i danych finansowych do ZUS, US,
- prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo-płacowej Inspektoratu,
- prawidłowe i terminowe rozliczanie należności zbowiązań pieniężnych,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- nadzór nad ewidencją egzekucji,
- archiwizacja dokumentacji związanej ze stanowiskiem pracy (uporządkowanie i przygotowanie do składnicy akt),
- prowadzenie kontroli zarządczej.
Praca na 1/3 etatu (ok. 13 godzin tygodniowo) od poniedziałku do piątku. Elastyczne godziny pracy do ustalenia z pracodawcą.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Praca tymczasowa oferowana przez agencję: NIE
Wymiar etatu: 0.33
Liczba godzin pracy w tygodniu: 13.2
Liczba godzin pracy w miesiącu: 160.0
Data rozpoczęcia: 01.11.2024
Wynagrodzenie brutto: od 2 500 do 3 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Zawód: główny księgowy
Typ propozycji: praca stała
Zapewnienie wyżywienia: NIE
Zapewnienie zakwaterowania: NIE
Zatrudnienie od zaraz: NIE
Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski: NIE
WYMAGANIA
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Pozostałe wymagania
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Inne wymagania: min. 3 lata doświadczenia w pracy w księgowości.
DANE PRACODAWCY
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
NIP: 7451611577
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jana Lipperta 10, 12-100 Szczytno, powiat: szczycieński, woj: warmińsko-mazurskie Zobacz na mapie
Nr telefonu: 89 623 11 12
E-mail: pinb@szczytno.pinb.gov.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,
- oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałem/łam, nie pełniłem/łam służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłem/łam współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści wych dokumentów,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
APLIKUJ DO 17 października 2024 r.:
w formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Szczytnie, ul. Lipperta 10, 12-100 Szczytno. Decyduje data wpływu oferty do urzędu.
Sposób przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail